تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص شد

یک فعال کارگری گفت: با نامه رئیس مجلس در مورد مصوبه‌ی دولت مظلومیت و حقانیت بازنشستگان تامین اجتماعی پس از گذشت ۴ ماه از سال بر همگان اثبات شد.

به گزارش صدای بورس، امیر قامتی (بازرس کانون شوراهای استان تهران) با اشاره به نامه رئیس مجلس و مغایر دانستنِ مصوبه‌ی افزایش ده درصدیِ حقوق بازنشستگان سایر سطوح گفت: از رییس مجلس و روسای کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی و هیئت تطبیق مقررات قوانین و سایر نمایندگانی که بازنشستگان عزیز را در این امر خطیر حمایت کردند، تشکر می‌کنیم که با این نامه مظلومیت و حقانیت بازنشستگان تامین اجتماعی پس از گذشت ۴ ماه از سال بر همگان اثبات شد.

وی گفت: اینکه بازنشستگان با کهولت سن و آبروداری، به خاطر احقاق حق و مطالبات قانونی خود مجبور به اعتراض شدند جای تأسف دارد. همچنین اینکه بعد از گذشت ۴ ماه از سال هنوز بازنشستگان سایر سطوح که بیشترین میزان بیمه‌پردازی را در طول دوران کاری خود داشتند، نتوانستند به حق خود برسند باعث ناراحتی است.

به گزارش ایلنا ،بازرس کانون شوراهای استان تهران بیان کرد: از هیئت محترم دولت خواهشمندیم با اجرای صحیح و صریح مصوبه شورایعالی کار که همانا ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است، تن رنجور بازنشستگان را التیام بخشد.

کد خبر 456005

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی ( QR-Code ) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند.

  • کدام بازنشستگان به افزایش ۱۰ درصدی حقوق رضایت دارند؟

    کدام بازنشستگان به افزایش ۱۰ درصدی حقوق رضایت دارند؟

    آیا مدیران رده بالا یا همان اعضای هیات مدیره شرکت‌های تامین اجتماعی و مقامات سازمان به اندازه‌ی بازنشستگان حقوق می‌گیرند و از افزایش حقوق و کلی مزایای مزدی خودشان را محروم می‌کنند که بازنشستگان به خاطر مساوات اجتماعی و برابری همگانی، تن به حداقل‌بگیرسازی اجباری بدهند؟

  • سیاست پولی بانک مرکزی وآینده نرخ‌های بهره در اقتصاد

    سیاست پولی بانک مرکزی وآینده نرخ‌های بهره در اقتصاد

    انتظارات تورمی پس از فروردین ۱۴۰۱ رو به رشد گذاشته است. واکنش قیمت ارز و طلا به اخبار برجامی، رشد شدید قیمت و حجم معاملات مسکن همه نشان دهنده این هستند که انتظارات تورمی تغییر قابل توجه داشته‌اند. در صورتی که شرایط فعلی باقی بماند و احیای برجام صورت نگیرد، ثابت بودن نرخ‌های سود اسمی منجر به تشدید وضعیت می‌شوند در نتیجه می‌توان انتظار داشت که سیاست‌گذاری پولی نرخ‌های تحت اختیار خود را به سمت بالا حرکت دهد.

  • حقوق بازنشستگان بالاخره زیاد شد؟

    حقوق بازنشستگان بالاخره زیاد شد؟

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در روزهای گذشته حرف‌های دلگرم کننده‌ای راجع به احتمال افزایش حقوق بازنشستگان معترض زد. از طرف دیگر علیرضا محجوب نماینده ادوار مجلس نیز نگاهی خوشبینانه به ماجرا دارد و از احتمال توافق ضمنی بر افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان خبر می‌دهد.

  • حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

    حقوق بازنشستگان چقدر شد؟

    در پی ابلاغ رسمی ابطال مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از سوی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه، حالا این پرسش وجود دارد که نحوه تغییر حقوق بازنشستگان چگونه خواهد بود؟

  • چرا سازمان تامین اجتماعی زیربار افزایش حقوق بازنشستگان نمی رود؟

    چرا سازمان تامین اجتماعی زیربار افزایش حقوق بازنشستگان نمی رود؟

    در این گفتگو فرشید یزدانی کارشناس بیمه‌های اجتماعی از ادامه تاثیر مشکلات مختلف اقتصادی از دولتی بودن سازمان تامین اجتماعی تا رشد مولفه های اقتصادی کشور بر فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی می‌گوید.

  • رییسی دستور رسیدگی به حقوق بازنشستگان را داد

    رییسی دستور رسیدگی به حقوق بازنشستگان را داد

    رئیس جمهور از جایگاه والای بازنشستگان در کشور به عنوان صاحبان تجربه تجلیل کرد و از اراده جدی دولت برای تقویت معیشت آنان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    من جای آقای رییس جمهور بودم یکروز هم معاون اول را در کابینه دولت تحمل نمی کردم چون آقای مخبر با استلال های غلط علیرغم دستورآقای رییسی در خصوص اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ اقدامی نکرد وحالا هم با تعلل در اجرای مصوبه مجلس بنحوی چهره آقای رییسی را نزد بازنشستگان تامین اجتماعی واعضای سازمان تامین اجتماعی خدشه دارمینمایید