جایگاه صبا تأمین در شرکت بورس تهران تثبیت شد

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست برای چهارمین بار متوالی صاحب یکی از کرسی‌های هئیت مدیره شرکت بورس تهران شود؛ تا بر این اساس  هلدینگ های تابعه مجموعه شستا ، برای نخستین بار در هئیت مدیره تمامی فراکاب ها  حاضر باشند.

به گزارش صدای بورس،شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست در مجمع شرکت بورس تهران، با کسب رتبه سوم، در میان اعضای هئیت مدیره این نهاد مالی حضور یابد.

گسترش صنعت نوین( غدیر)، سرمایه‌گذاری اهداف، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، گروه سرمایه‌گذاری تدبیر، سرمایه‌گذاری توسعه ملی، کانون کارگزاران بورس و صندق بازنشستگی وظیفه اعضای تازه هئیت مدیره شرکت بورس تهران هستند. بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانست جایگاه خود را به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت بورس تهران تثبیت کند.

به گزارش روابط عمومی صبا تأمین،لازم به ذکر است که شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین توانسته است در ماه‌های اخیر عضویت در هئیت مدیره شرکت بورس تهران، شرکت فرابورس ایران و شرکت بورس کالا را بدست آورده است. همچنین گروه سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نیز به هئیت مدیره شرکت بورس انرژی راه پیدا کرده است. بر این اساس هلدینگ های تابعه شستا و وزارت کار توانسته اند به طور همزمان در کرسی های مهمترین نهادهای مالی در بازار سرمایه ایران (فراکاب) حضور پیدا کنند.

کد خبر 456001

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱

    روزگذشته شاخص کل با افت ۹۴۰ واحد به ۱ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۵ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با افت ۷۵۶ واحدی به ۴۰۱ هزار و ۶۷۷ واحد رسید. نمادهای «کگل»، «فخوز»، «نوری» و «رمپنا» بیشترین تاثیر منفی و نماهای «تاپیکو»، «فارس»، «وخاور» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. شاخص کل بورس در ابتدا صعودی بود و افزایش اندکی داشت اما این روند به قدری ضعیف بود که در نهایت با افزایش عرضه‌ها، تغییر جهت داد و به محدوده منفی وارد شد. البته این روند نزولی نیز به همان اندازه ضعیف بود و به همین دلیل انتظار ریزش سنگینی را برای بورس امروز نداریم.

  • ۴ راهکار حل بحران  صندوق‌های بازنشستگی

    در گفت‌وگو با معاون اسبق وزیر صمت تشریح شد: 

    ۴ راهکار حل بحران  صندوق‌های بازنشستگی

    اصلاحات پارامتریک، پرداخت بدهی دولت در مدت زمان مناسب و کوتاه، خروج شستا از شرایط فعلی و اداره آن توسط مدیران کاردان از جمله اقداماتی است که در شرایط فعلی می‌تواند مشکلات صندوق‌ها را کاهش دهد.

  • احتمال موج صعودی جدید برای شاخص کل

    احتمال موج صعودی جدید برای شاخص کل

    گزارشی از تحلیل وضعیت شاخص کل را در این مطلب بخوانید.

  • لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    بورس تهران روز گذشته نیز همچون دو ماه گذشته با معاملات کم‌رمقی همراه شد و با افت ۱۰ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۵۱ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۱ هزار و ۴۳۵ واحدی به ۴۰۵ هزار و ۵۷۶ واحد رسید. نمادهای «فولاد»، «فارس»، «فملی»، «کچاد»، «تاپیکو»، «مدیکو» و «پارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. در حال حاضر شاخص به یکی از مهم‌ترین سطح‌های حمایتی خود یعنی محدوده یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد رسیده است اما به نظر نمی رسد که شاخص کل به کانال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی برسد انتظار می رود در همین نواحی شاخص کل تغییر روند دهد و شاهد تحرکات مثبتی در بازار باشیم و احتمال اینکه شاخص کانال ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را پس بگیرد بیشتر از این است که افت کند.

  •  رایتل برای توسعه حمل و نقل هوشمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

    رایتل برای توسعه حمل و نقل هوشمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

    تفاهم‌نامه توسعه حمل و نقل هوشمند بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ سیمان تامین به امضا رسید.

  • کسب رتبه برتر رایتل در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر شستا سال ۱۴۰۱

    کسب رتبه برتر رایتل در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر شستا سال ۱۴۰۱

    لوح و تندیس شرکت برتر در همایش سراسری شستا به شرکت خدمات ارتباطی رایتل اهدا شد.

  •  یکی از پیچیده‌ترین زیرساخت‌های شبکه مخابراتی را بومی‌سازی می‌کنیم

    مدیرعامل رایتل خبر داد: 

    یکی از پیچیده‌ترین زیرساخت‌های شبکه مخابراتی را بومی‌سازی می‌کنیم

    رضاخواه گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این مجموعه مربوط به طرح ققنوس می‌شود که در سطح بین‌المللی رقیبی ندارد؛ تجهیز شارژینگ و بیلینگ جزو پیچیده‌ترین زیرساخت شبکه‌های ارتباطی موبایل است که در رایتل این راهکار با توان داخلی در حال بومی‌سازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =