واریز معوقه فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق این ماه 

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از ۲۰ خردادماه آغاز شده و تا ۳۱ خرداد برای همه بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش صدای بورس،طبق اعلام میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیرامون زمان پرداخت معوقات بازنشستگان؛ معوقه فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق ماه جاری در حال پرداخت است و معوقه اردیبهشت ماه نیز با حقوق ماه آینده (مرداد) تسویه خواهد شد.

طبق زمان‌بندی اعلام شده، پرداخت معوقه فروردین ماه ناشی از افزایش حقوق‌ها برای بالغ بر سه و نیم میلیون خانوار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان، از ۲۰ خرداد ماه آغاز شده است و پرداخت این مبلغ ( در قالب دو پرداخت جداگانه در همان روز) به تمام بازنشستگان در سراسر کشور، تا ۳۱ خرداد به اتمام می‌رسد.


بیشتر بخوانید:حقوق بازنشستگان بالاخره زیاد شد؟


به گزارش ایسنا،واریز حقوق بازنشستگان از بیستم هرماه، طبق برنامه الفبایی انجام و تا پایان ماه تکمیل می‌شود.

کد خبر 455957

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    مردم گرانی ها را به کجا گزارش کنند؟

    نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی ( QR-Code ) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده‌اند.

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی

    نامه مهم قالیباف به رئیسی

    رییس مجلس ‌شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری ، دو مصوبه دولت درباره «تعیین حداقل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان در سال ۱۴۰۱» و «کمک هزینه مسکن کارگران در سال ۱۴۰۱» را مغایر قانون بیان کرد.

  • ۴ راهکار حل بحران  صندوق‌های بازنشستگی

    در گفت‌وگو با معاون اسبق وزیر صمت تشریح شد: 

    ۴ راهکار حل بحران  صندوق‌های بازنشستگی

    اصلاحات پارامتریک، پرداخت بدهی دولت در مدت زمان مناسب و کوتاه، خروج شستا از شرایط فعلی و اداره آن توسط مدیران کاردان از جمله اقداماتی است که در شرایط فعلی می‌تواند مشکلات صندوق‌ها را کاهش دهد.

  • خبر مهم نماینده مجلس درباره مصوبه مستمری تامین اجتماعی بازنشستگان

    خبر مهم نماینده مجلس درباره مصوبه مستمری تامین اجتماعی بازنشستگان

    نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد.

  • کدام بازنشستگان به افزایش ۱۰ درصدی حقوق رضایت دارند؟

    کدام بازنشستگان به افزایش ۱۰ درصدی حقوق رضایت دارند؟

    آیا مدیران رده بالا یا همان اعضای هیات مدیره شرکت‌های تامین اجتماعی و مقامات سازمان به اندازه‌ی بازنشستگان حقوق می‌گیرند و از افزایش حقوق و کلی مزایای مزدی خودشان را محروم می‌کنند که بازنشستگان به خاطر مساوات اجتماعی و برابری همگانی، تن به حداقل‌بگیرسازی اجباری بدهند؟

  • قول جدید قالیباف برای افزایش حقوق بازنشستگان

    قول جدید قالیباف برای افزایش حقوق بازنشستگان

    رئیس مجلس گفت: ضروری است دولت هر چه سریعتر نسبت به رفع ایراد قانونی حداقل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان در سال ۱۴۰۱ و اتخاذ تصمیم لازم برای رفع دغدغه‌های بازنشستگان محترم مبادرت ورزد.

  • سیاست پولی بانک مرکزی وآینده نرخ‌های بهره در اقتصاد

    سیاست پولی بانک مرکزی وآینده نرخ‌های بهره در اقتصاد

    انتظارات تورمی پس از فروردین ۱۴۰۱ رو به رشد گذاشته است. واکنش قیمت ارز و طلا به اخبار برجامی، رشد شدید قیمت و حجم معاملات مسکن همه نشان دهنده این هستند که انتظارات تورمی تغییر قابل توجه داشته‌اند. در صورتی که شرایط فعلی باقی بماند و احیای برجام صورت نگیرد، ثابت بودن نرخ‌های سود اسمی منجر به تشدید وضعیت می‌شوند در نتیجه می‌توان انتظار داشت که سیاست‌گذاری پولی نرخ‌های تحت اختیار خود را به سمت بالا حرکت دهد.

  • نبض صندوق‌های بازنشستگی کند می‌زند

    چرا صندوق‌های بازنشستگی رو به زوال رفتند؟

    نبض صندوق‌های بازنشستگی کند می‌زند

    هم‌اکنون صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته هستند وحتی اگر تمام دارایی خود را نیز به فروش برسانند بازهم، به مدت یک سال نمی‌توانند نسبت به پرداخت حقوق اقدام کنند. بنابراین هرچه زمان بیشتر سپری شود و راهکار عاجلی برای این صندوق‌ها اندیشه نشود، مصیبت سنگین‌تر خواهد شد.  

  • حقوق بازنشستگان بالاخره زیاد شد؟

    حقوق بازنشستگان بالاخره زیاد شد؟

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در روزهای گذشته حرف‌های دلگرم کننده‌ای راجع به احتمال افزایش حقوق بازنشستگان معترض زد. از طرف دیگر علیرضا محجوب نماینده ادوار مجلس نیز نگاهی خوشبینانه به ماجرا دارد و از احتمال توافق ضمنی بر افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان خبر می‌دهد.

  • چرا سازمان تامین اجتماعی زیربار افزایش حقوق بازنشستگان نمی رود؟

    چرا سازمان تامین اجتماعی زیربار افزایش حقوق بازنشستگان نمی رود؟

    در این گفتگو فرشید یزدانی کارشناس بیمه‌های اجتماعی از ادامه تاثیر مشکلات مختلف اقتصادی از دولتی بودن سازمان تامین اجتماعی تا رشد مولفه های اقتصادی کشور بر فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی می‌گوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستمری بگیر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    برای پرداخت اجاره خانه مجبور شدیم پول قرض بگیریم خدا کنه تفاوت حقوق هایمان را یکجا پرداخت کنه افزایشها. از اول سال حساب می شود
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    جناب‌اقای‌دکتر‌پور‌ابراهیمی‌خدا‌شما‌وامثال‌شماهارا‌برای‌ما‌‌باز‌نشسته‌ها نگه‌دارد‌که‌اینقدر‌برای‌احقاق‌حق‌‌قشر‌مستعضف‌تلاش‌می‌کنید‌انشاالاه‌ اجرش‌را‌‌از‌خداوند‌بزرگ‌بگیرید.‌خداوند‌حافظ‌و‌پشت‌پناه‌شما‌وخانواده شما‌باشدانشاالاه.