۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
 رشد ۲۰ درصدی سود آریا

عملکرد آریا در ۳ ماهه با سود ۲۸،۱۸۳ میلیارد ریالی منتشر شد

به گزارش صدای بورس،شرکت پلیمر آریاساسول در سه‌ماهه اول ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۲۰۵ تومان سود شناسایی کرده که بیش از ۲۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌است.

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت در سه ماهه اول سال جاری با رشد ۶۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته موفق به تحقق ۷۶،۸۷۱ میلیارد ریال فروش، و ۲۸،۱۸۳ میلیارد ریال سود خالص شده‌است.
شرکت در سه ماهه اول ۱۴۰۱ بیش از ۲۸۶ هزار تن انواع محصولات فروخته که بر اساس پیش‌بینی شرکت این رقم تا پایان سال به حدود یک میلیون و دویست هزار تن خواهد رسید.
بررسی ها نشان می‌دهد به رغم افزایش قیمت خوراک و سرویس‌های جانبی، افزایش میزان تولید و فروش شرکت در ۳ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل و افزایش قیمت‌های جهانی محصولات، سبب رشد سودآوری آریا در ۳ ماهه اول سال جاری شده‌است.

کد خبر 455884

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • آریا به مدار صعودی بر می گردد؟

    آریا به مدار صعودی بر می گردد؟

    گزارشی از تحلیل تکنیکال نماد آریا را پیش رو دارید.

  • لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با رشد ۳ هزار و ۹۱۳ واحدی به ۱ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۲۳ واحدی به ۴۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد رسید. نمادهای «فولاد»، «شپنا»، «شبندر»، «کچاد»، «شتران» و «فملی» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. با توجه به رویکردی که در طول هفته جاری از روند بازار مشاهده شده می‌توان انتظار داشت که بورس امروز شرایط خوبی را دنبال کند و روند صعودی روز گذشته ادامه داشته باشد اما با نزدیک شدن به محدوده ۱.۵۳ میلیون واحدی، سمت عرضه نیز قدرت بیشتری به خود بگیرد. اهالی بازار نیز اعتقاد دارند امکان سقوط شاخص به محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحدی وجود ندارد. اما رشد شارپی که بتواند در پی جهش شاخص باشد نیز رقم نخواهد خورد.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

    شاخص کل بورس روز گذشته در یک روند کاملاً‌ رو به رشد قرار گرفت و با افزایش ۴۱۷۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۱۵۶ واحد رسید.در سمت دیگر شاخص هم وزن توانست با افزایش ۲۲۸۹ واحد به رقم ۴۲۰هزار و ۶۵۴ واحد برسد. به باور اغلب تحلیلگران بازار، شاخص کل در محدوده امنی قرار گرفته اما رشد شارپی در انتظار شاخص کل بورس نیست و به طور کلی سقوط شاخص نیز به کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحدی هم بسیار بعید است. به نظر می‌رسد حمایت و مقاومت فعلی شاخص کل فعلا پابرجا خواهد ماند و نوسان پردامنه‌ای را شاهد نخواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =