نظر مدیر عامل فرابورس در مورد دامنه نوسان

مدیر عامل فرابورس گفت: نظر نهایی فرابورس این است که تغییر یا به عبارتی افزایش دامنه نوسان اتفاق بیفتد.

به گزارش صدای بورس، میثم فدایی گفت: سازمان بورس درباره تغییر دامنه نوسان از فرابورس درخواست گزارش کارشناسی محوری کرده است. ما نیز از فعالان بازار و سهامداران یک نظرسنجی از طریق کانال‌های مختلف انجام دادیم. ترکیب این موارد را به علاوه پیشنهاد خودمان به سازمان ارائه خواهیم کرد؛ البته پیشنهاد نهایی فرابورس این است که افزایش دامنه نوسان اتفاق بیفتد.

به گفته او؛ با استفاده از مدل‌های علمی نیز روی تاثیر افزایش دامنه نوسان بر نقدشوندگی کار آماری انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد که دامنه نوسان بازار اول بورس و فرابورس یک درصد به صورت متقارن اضافه و معاملات این بازار با دامنه نوسان ۶ درصد انجام می‌شود، اما بازار دوم با دامنه نوسان پنج درصد معامله خواهد شد.

کد خبر 455797

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جدیدترین قیمت اوراق در تهران و سایر استان‌ها

    جدیدترین قیمت اوراق در تهران و سایر استان‌ها

    قیمت تسهیلات مسکن نسبت به حدود ۱۰ روز قبل با یک شیب ملایم روندی صعودی گرفته است؛ به طوری که متاهل های ساکن پایتخت باید برای اخذ این وام حدود ۱۳۴ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان پرداخت کنند.

  • افزایش ۴۰ درصدی فوتی‌های کرونا

    افزایش ۴۰ درصدی فوتی‌های کرونا

    سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش ۴۰ درصدی فوتی‌های ناشی از کووید طی یک هفته خبر داد و گفت: اگر افزایش مراجعات ادامه یابد، تقریبا با دو سه هفته تاخیر، افزایش بستری و با یک ماه تاخیر، احتمال افزایش فوتی‌ها هم وجود دارد.

  • از نیاوران تا فلاح متری چند؟

    از نیاوران تا فلاح متری چند؟

    قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

  • هنوز فرصت ثبت نام یارانه وجود دارد

    هنوز فرصت ثبت نام یارانه وجود دارد

    با وجود بررسی‌های صورت گرفته و تعیین‌تکلیف اعتراض‌ها و درخواست‌های جدید، همچنان متقاضیان یارانه فرصت دارند برای ثبت‌نام یا اعلام اعتراض نسبت به حذف یارانه خود از طریق سامانه‌های تعیین شده اقدام کنند.

  • چقدر شعبه بانکی غیرمجاز داریم؟

    چقدر شعبه بانکی غیرمجاز داریم؟

    مدیر اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی گفت: برخی از شعب بانک‌های دولتی به دلیل طی نکردن فرآیندهای لازم، در مقاطعی فاقد مجوز فعالیت می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =