تقسیم ۱۵۹۰ریال  سود هر سهم در مجمع عمومی عادی کچاد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بیش از۸۴ درصد از سهامداران روز شنبه  ۱۸تیر ماه سال ۱۴۰۱  در محل سالن تلاش، برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از انتخاب محمد ابراهیم راعی عزآبادی نماینده شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، بعنوان رئیس مجمع و ناظرین آقایان مرتضی شبانی نماینده شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و محمد خزائی نماینده شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت، خانم حسینی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس ناصر تقی زاده بعنوان دبیر مجمع و مدیر عامل شرکت، گزارشی از عملکرد و برنامه های اجرایی شامل عملیات استخراج ، تولید و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های سال جاری شرکت به اطلاع حاضران رساند و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصویب قرار گرفت.

۱ - در خصوص عملکرد هیأت مدیره،، صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی مشتمل بر سود و زیان، صورت وضعیت مالی ، صورت تغییرات در حقوق مالکان ، صورت جریان های نقدی و یادداشتهای توضیحی پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰قرائت و مجمع پس از استماع توضیحات هیات مدیره و بازرس قانونی و پس از بحث و تبادل نظر سهامداران در خصوص موضوعات مطروحه به اتفاق آرا ضمن تائید عملکرد هیات مدیره ، صورتهای مالی و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۴۰۱ را تصویب نمود.

۲ - معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت مورد تائید و تنفیذ قرار گرفت

۳-در ارتباط با تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ مقرر گردید از مبلغ ۲۶۹ هزارو ۴۷۶ میلیارد ریال کل سود شرکت در سال ۱۴۰۰ ، به میزان ۷۰ درصد آن معادل ۱۵۹۰ ریال به ازای هر سهم تقسیم گردد

۴ - موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۴۰۱ انتخاب و قبولی سمت خود را اعلام نمود. تعیین حق الزحمه بازرسان به هیأت مدیره تفویض گردید.

۵ - روزنامه دنیای اقتصاد و جهان صنعت جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید

۶ - حق حضور و پاداش هیات مدیره برای سال مالی ۱۴۰۰ مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تعین شد که بر اساس مصوبه مجمع در وجه اشخاص حقوقی هیات مدیره واریز می گردد.

تقسیم ۱۵۹۰ریال  سود هر سهم در مجمع عمومی عادی کچاد

۷ - مجمع مراتب تقدیر خود را از زحمات هیأت مدیره و کلیه کارکنان شرکت اعلام نمود و به نحو مقتضی از زحمات کارکنان ذیربط تقدیر به عمل آورد.

بر اساس همین گزارش مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو در سخنرانی آغازین این جلسه با موفق ارزیابی کردن عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۰و کسب توفیقاتِ فراتر از برنامه که آثار آن در صورتهای مالی ، گزارش عملکرد هیات مدیره و گزارش تفسیری مدیریت به طور مفصل برای سهامداران محترم تشریح گردیده است گفت : اعتقاد داریم ، رهنمودها و همراهی صاحبان محترم سهام و سیاستهای متخذه توسط هیات مدیره ، موجب شده است که این شرکت در سال ۱۴۰۰، چون گذشته نقش خود را در زمینه تأمین مواد اولیۀ صنایع فولاد ایفاء، و در جهت پیشبردِ اهداف اقتصادی و صنعتی کشور گامهای مؤثری بردارد.

وی عمده ترین اقدامات سال گذشته شرکت را ، اجرای برنامه هایِاستخراج و تولیدِ محصولات ، فراتر از برنامه، استفاده مناسب و بهینه مصارف انرژی (برق، آب و گاز) در مجتمع های معدنی و صنعتی شرکت، استفاده حداکثری ازظرفیت ساخت داخلِ لوازم، تجهیزات و قطعات یدکیِ مصرفی در مجتمع هایِ تولیدی، عنوان کرد و گفت : تمامی این عوامل موجب سودآوری خوب شرکت گردیده است .

تقسیم ۱۵۹۰ریال  سود هر سهم در مجمع عمومی عادی کچاد

تقسیم ۱۵۹۰ریال  سود هر سهم در مجمع عمومی عادی کچاد

مدیر عامل چادرملو در ادامه به طرح های در دست اقدام شرکت در دورنمای توسعه خود خود اشاره کرده و مهمترین این طرح ها را

مشارکت در بهره برداری از معدن سنگ آهن آریز (D۱۹)

مشارکت در ساخت کارخانه فرآوری و تولیدکنسانتره آهن به ظرفیت ۴ میلیون تن در سال در بهاباد

ساخت کارخانه گندله سازی شماره ۲ به ظرفیت ۵ ملیون تن

ساخت کارخانه احیای مستقیم مگامدول با ظرفیت تولید ۲/۲ میلیون تن آهن اسفنجی در اردکان

ساخت کارخانه تولید فرو آلیاژها به ظرفیت ۶۵ هزار تن

مشارکت در ساخت کارخانه گندله سازی با ظرفیت ۴ میلیون تن در بهاباد

مشارکت در ساخت کارخانه احیای مستقیم به ظرفیت ۲/۱ میلیون تن آهن اسفنجی در استان اردبیل

مشارکت درساخت ۲ کارخانه تولید اسلب و ورق آلیاژی به ظرفیت ۴ میلیون تن

ساخت کارخانه تولید انواع آجر و اجرام نسوز با ظرفیت ۱۴۰ هزار تن.

ساخت ۲ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی

ساخت ۲ واحد نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی

و یک نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی

مشارکت در تکمیل طرح نیمه تمام تولید شمش فولادی به ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سرمد ابرکوه

مشارکت در واحد احیای مستقیم سرمد ابرکوه با ظرفیت ۱ میلیون و ۵۰۰هزار تن در سال

مشارکت در تکمیل کارخانه تولید کلاف فولادی سرمد ابرکوه با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در سال

مشارکت در کارخانه بازیافت سرباره در مجتمع صنعتی چادرملو به ظرفیت ۱۰۰ هزارتن

مشارکت در کارخانه بازیافت کنسانتره به ظرفیت ۱۰۰ هزارتن در فاز اول و افزایش تا ۵۰۰ هزارتن

مشارکت در پروژه های فولادی در جنوب کشور

و ساخت کارخانه تولید ممبران های تصفیه آب به ظرفیت ۵۰ هزار عدد در سال .

تقسیم ۱۵۹۰ریال  سود هر سهم در مجمع عمومی عادی کچاد

همچنین مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (سهامی عام) نیز برای اصلاح مواد ۱۹ و ۴۲ اساسنامه شرکت بر اساس اساسنامه نمونه سازمان بورس برگزار شد که به تصویب سهامداران رسید .

گفتنی های مجمع کچاد: تقدیر و تشکر مدیر عامل چادرملو از مردم نجیب اردکان، بهاباد و یزد بخاطر حمایت ها و صبوری در مقابل برخی نارسایی ها . تاکید مهندس تقی زاده بر وظیفه دانستن حل مشکلات مناطق حوزه فعالیت شرکت و نگاه انسانی داشتن به نیازهای و کمبودهای مناطق محروم در قالب مسئولیت اجتماعی که بخاطر این مواظع، بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت و همچنین تقدیر و تکریم خاص از سهامداران عمده و تمامی سهامداران حقیقی که همواره حامی طرح ها و برنامه های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده اند .

کد خبر 455223

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با رشد ۳ هزار و ۹۱۳ واحدی به ۱ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۲۳ واحدی به ۴۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد رسید. نمادهای «فولاد»، «شپنا»، «شبندر»، «کچاد»، «شتران» و «فملی» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. با توجه به رویکردی که در طول هفته جاری از روند بازار مشاهده شده می‌توان انتظار داشت که بورس امروز شرایط خوبی را دنبال کند و روند صعودی روز گذشته ادامه داشته باشد اما با نزدیک شدن به محدوده ۱.۵۳ میلیون واحدی، سمت عرضه نیز قدرت بیشتری به خود بگیرد. اهالی بازار نیز اعتقاد دارند امکان سقوط شاخص به محدوده یک میلیون و چهارصد هزار واحدی وجود ندارد. اما رشد شارپی که بتواند در پی جهش شاخص باشد نیز رقم نخواهد خورد.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

    شاخص کل بورس روز گذشته در یک روند کاملاً‌ رو به رشد قرار گرفت و با افزایش ۴۱۷۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۱۵۶ واحد رسید.در سمت دیگر شاخص هم وزن توانست با افزایش ۲۲۸۹ واحد به رقم ۴۲۰هزار و ۶۵۴ واحد برسد. به باور اغلب تحلیلگران بازار، شاخص کل در محدوده امنی قرار گرفته اما رشد شارپی در انتظار شاخص کل بورس نیست و به طور کلی سقوط شاخص نیز به کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحدی هم بسیار بعید است. به نظر می‌رسد حمایت و مقاومت فعلی شاخص کل فعلا پابرجا خواهد ماند و نوسان پردامنه‌ای را شاهد نخواهیم بود.

  • خطوط معدن چادرملو توسط محققان دانشگاه امیرکبیر هوشمندسازی می شود

    خطوط معدن چادرملو توسط محققان دانشگاه امیرکبیر هوشمندسازی می شود

    با اجرای طرح هوشمند سازی خطوط معادن چادرملو که با توصیه مدیر عامل این شرکت انجام می شود اتفاقی نو و کارآمد در صنعت معدنی کشور به وجود می آید و این لازمه به روز شدن در  عصر انقلاب صنعتی چهارم است که موضوع آن به‌نوعی هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود فرایندها در خطوط تولید است.

  • افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی غول بورسی

    اختصاصی صدای بورس

    افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی غول بورسی

    مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از دستیابی به معادن جدید در این شرکت خبر داد.

  • وضعیت سبد سهام عدالت در یازدهم تیر

    وضعیت سبد سهام عدالت در یازدهم تیر

    وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

  • چادرملو در آستانه تحول جدید

    چادرملو در آستانه تحول جدید

    فرهاد آذرین فر گفت: نگرش جدید در چادرملو بر این باور است که برنامه ریزی سنتی مبتنی بر وضع موجود می بایست به برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر شناخت و استقبال از اتفاقات آینده تبدیل شود و بدون توجه به مسائل راهبردی قادر به اجرای رسالت و مسئولیت های خویش نخواهیم بود.

  • فروش کچاد در خرداد چقدر شد؟

    فروش کچاد در خرداد چقدر شد؟

    جزئیات تحلیل عملکرد فروش محصولات کچاد را در این مطلب بخوانید.

  • چادرملو قطب جدید صنعت فوتبال

    چادرملو قطب جدید صنعت فوتبال

    شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل آینده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا خواهد کرد.

  • برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ( سهامی عام) برگزار شد.

  •  ابر پروژه  احیا مستقیم اقلید استارت خورد / سهامداران «ومعادن» و «کچاد» بخوانند

    اختصاصی صدای بورس از ۴۸ پروژه «گروه پیشرانان پیشرفت ایران»

    ابر پروژه احیا مستقیم اقلید استارت خورد / سهامداران «ومعادن» و «کچاد» بخوانند

    مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس گفت: به طور قطع بورسی شدن یکی از مهمترین اهداف ما در این شرکت است.

  • دستیابی چادرملو به دانش تولید بریکت سرد

    دستیابی چادرملو به دانش تولید بریکت سرد

    شرکت دانش بنیان سی پی جی پارس از شرکت های مجموعه چادرملو موفق شده است با بدست آوردن دانش تولید بریکت سرد ویژه، اقدام به طراحی و ساخت خط تولید این محصول کند.

  • خیز بلند چادرملو در توسعه محصولات دانش بنیان

    با ساخت ممبران‌های آب شیرین‌کن محقق شد

    خیز بلند چادرملو در توسعه محصولات دانش بنیان

    مدیرعامل شرکت بین‌المللی معدنی و صنعتی سی پی جی پارس به عنوان بازوی اجرایی مجموعه چادرملو در گفت‌وگویی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های فناورانه متکی به ایده‌های دانش بنیان گفت: طرح ساخت و تولید ممبران‌های آب شیرین‌کن در قالب طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در دستور کار چادرملو قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =