بهره‌گیری از ظرفیت بانک ملت در طرح‌های توسعه‌ای پترول

مدیرعامل پترول تاکید کرد: از ظرفیت‌های نظام بانکی کشور به‌ویژه بانک ملت به منظور پیشبرد اهداف این گروه به نحو بهینه استفاده خواهیم کرد. 

به گزارش صدای بورس، رشید قانعی در نشستی با رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت که به منظور گسترش روابط و همکاری‌ها برگزار شد، اظهار کرد: تمامی طرح‌های توسعه‌ای تکمیل زنجیره ارزش و پارک‌های پایین‌دستی گروه پترول، افزون‌بر اینکه از توجیه اقتصادی قابل توجهی برخوردار و زودبازده هستند، در مناطق کمتر توسعه‌یافته اجرا می‌شوند که اشتغالزایی موثر و پایداری به همراه دارند.


وی، نقش نقدینگی در تأمین مالی مناسب برای طرح‌های توسعه‌ای را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: گروه پترول و بانک ملت می‌توانند در کنار یکدیگر برای سهامداران و ذی‌نفعان ثروت خلق کنند.
مدیرعامل پترول با تأکید بر تقویت همکاری‌ها در سال جاری در حوزه‌های مختلف گفت: از ظرفیت‌های نظام بانکی به‌ویژه بانک ملت برای پیشبرد اهداف این گروه در زمینه تأمین سرمایه به نحو بهینه استفاده خواهیم کرد.



آمادگی بانک ملت برای ارائه مدل‌های مختلف تأمین منابع مالی

رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت نیز در این نشست با اشاره به این نکته که صنعت پتروشیمی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و امکان دسترسی به سرمایه‌گذاری خارجی نیز هم‌اکنون وجود ندارد، افزود: بانک ملت بزرگترین بانک کشور در حجم تسهیلات و تعهدات است که می‌تواند تسهیلات در ابعاد بزرگ را در حوزه ریالی و ارزی ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه بانک ملت با رویکرد جدید در صدد است تا مدل‌های مختلف ترکیبی و تلفیقی سرمایه‌گذاری را برای تأمین نیازهای گروه پترول ارائه دهد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جدیدی که در پترول حاکم شده است بتوانیم خدمات و سرویس‌های بهتری را به این گروه ارائه دهیم.
گفتنی است، در نشست مدیران عامل گروه پترول و بانک ملت که با هدف افزایش سطح تعاملات دو مجموعه برگزار شد، بر لزوم خدماتی همچون تشکیل کارگروه مشترک بانک و پترول، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دومجموعه، استفاده از ظرفیت بانک در مشارکت پروژه‌ها و تأمین مالی، گشایش اعتبارات اسنادی و استفاده از اوراق تبعی و… برای تأمین منابع طرح‌های توسعه‌ای پترول تأکید شد.

کد خبر 455201

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =