بر اساسا اعلام وزارت صمت، در آیین نامه واردات خودرو امتیاز ویژه‌ای برای خودروهای اقتصادی تعیین شده است که این نوع خودروها به تعداد بیشتری وارد کشورشوند و هم سقف قیمتی به گونه‌ای باشد که افراد بیشتری قدرت خرید را داشته باشند.

به گزارش صدای بورس،تاخیر در تصویب و ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو شایعات مربوط به کما رفتن ورود خودروهای خارجی را قوت بخشیده است. با گذشت حدود دو ماه از پایان ممنوعیت چهارساله واردات خودرو و در حالی که قرار بود ورود محصولات خارجی تا پایان خرداد تعیین‌تکلیف شود، هنوز خبری از آیین‌نامه نیست که این امر منجر به بلاتکلیفی بازار و مشتریان شده است.

با این حال وزارت صمت برنامه دارد که خودروی اقتصادی در اولویت واردات قرار گیرد . برخی کارشناسان بر این باورند که منظور از خودروی اقتصادی خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار است.


بیشتر بخوانید :واردات خودرو زیر ۱۰ هزار دلار عملی است؟


به گزارش برنا، بر اساسا اعلام وزارت صمت، در آیین نامه واردات خودرو امتیاز ویژه‌ای برای خودروهای اقتصادی تعیین شده است که این نوع خودروها به تعداد بیشتری وارد کشورشوند و هم سقف قیمتی به گونه‌ای باشد که افراد بیشتری قدرت خرید را داشته باشند.

خودروهای وارداتی زیر 300 میلیونی بازار + اینفوگرافیک

کد خبر 455097

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    به نظر من چهار سال این دولت تمام میشه و اینا قراره اتومبیل وارد کنند بعد در تبلیغات دوره بعد میگن از اولویت کارها واردات خودرو هست ودوباره قصه از نو ومردم به همین خیال باشن
  • حسین IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    باسلام.بنظر بنده اگه دولت مراحل اولیه مثل تعیین زمین و ایجاد فونداسیون ساختمان ها رو شروع و به انجام می رساند مردم هم با دلگرمی کامل به واریز مبالغ اقدام میکردند(یکی هم من هستم).اگر کسی شخصاً بخواهد وام مسکن بگیرد اول باید مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه بگیرد و سپس اقدام به ساخت نماید و پس از آن هست که مرحله اول وام به شخص تعلق میگیرد.حال دولتی که میخواهد برای مردم مسکن بسازد با همین سازوکار خودش پیش برود.الان بنده موندم پول رو به حساب واریز کنم یا بیخیال شوم از این طرح ،چون واقعیتش اعتماد به دولت ندارم ،میترسم چندرغازی هم که برایم مانده از دست بدهم مثل بورس که دولت قبلی از مردم جیب بری کرد.