خرید ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان خبر داد.

به گزارش صدای بورس، محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره میزان خرید حمایتی گوشت مرغ و تخم مرغ اظهار داشت: در پی دستور وزیر جهاد کشاورزی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تاکنون بیش از ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان خریداری شد.

وی افزود: از این میزان خرید حمایتی بیش از ۳۵ هزار تن گوشت مرغ و حدود ۲۵۰۰ تن تخم‌مرغ مازاد از واحدهای تولیدی داخلی خریداری و ذخیره‌سازی شده تا در صورت نیاز برای تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ذخایر مطمئن گوشت مرغ و تخم‌مرغ در کشور خبر داد و تصریح کرد: تعیین نرخ خرید حمایتی گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد توسط کمیته‌های استانی با توجه به شرایط هر استان انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:جدیدترین قیمت مرغ و گوشت در بازار اعلام شد


سلامی اضافه کرد: خریدهای حمایتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است که با خرید حمایتی و ذخیره‌سازی محصول را در صورت نیاز و با دستور و ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی برای متعادل سازی به بازار تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس طبق آمار وزارت جهاد کشاورزی سالانه بین ۲.۵ تا ۲.۷ میلیون تن گوشت مرغ و بیش از یک میلیون تن تخم‌مرغ در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 454773

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =