آغاز روند رو به رشد خمحرکه/ هدف قیمتی ۵۳۰ تومانی

روند رو به رشد در فاکتورهای بنیادی خمحرکه مشاهده می شود.

به گزارش صدای بورس، صنعتی نیرو محرکه روند رو به رشد از سطح حمایتی ۳۲۰ تومان آغاز کرده است.

براساس تحلیل تکنیکال شرکت صنعتی نیرو محرکه که با نماد خمحرکه در بورس فعالیت دارد، این سهم بعد از شکست خط روند نزولی بلندمدت خود، روند رو به رشدی را از سطح حمایتی ۳۲۰ تومان آغاز کرده و روند کوتاه‌ مدتی سهم صعودی شده است. اهداف قیمتی برای سهم در ۴۸۰ و ۵۳۰ تومان قرار دارند. رعایت حدضرر ۳۲۰ تومان توصیه می‌ شود.

براساس تحلیل بنیادی؛ خمحرکه از پنج شرکت فرعی تشکیل شده است. این شرکت بزرگ ترین تولیدکننده گیربکس سواری در خاورمیانه است. سهامداران عمده خگستر و ایران خودرو است. که مالکیت ۶۶٪ از سهام شرکت را در اختیار دارند.

شرکت از مشتریان عمده خود، ساپکو و مگاموتور افزایش نرخ فروش محصولات دریافت کرده است. همچنین خط تولید گیربکس نیمه اتوماتیک به تازگی به بهره‌برداری رسیده است. مطابق گزارشات ماهانه، فروش دو ماهه شرکت ۵۶.۳۵٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. رفع تحریم‌ ها تاثیر مثبتی در روند سودآوری شرکت خواهد داشت. روند رو به رشد در فاکتورهای بنیادی شرکت مشاهده می‌شود.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 454346

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نرخ‌ اجاره ماشین‌ عروس سر به فلک کشید

    نرخ‌ اجاره ماشین‌ عروس سر به فلک کشید

    این روزها اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن در شب‌های عروسی به اقدامی تشریفاتی بدل شده است و نرخ‌های بالای اجاره ماشین عروس، گل‌آرایی و حتی در برخی موارد کرایه اسکورت ماشین عروس، شهروندان را در انجام این کار ناتوان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =