پیش بینی ورود کرماشا به فاز اصلاح

باتوجه به کاهش قدرت خریداران، احتمال ورود سهم کرماشا به فاز اصلاح قیمتی بالاست. رعایت حد ضرر ۶۲۲۰ تومان توصیه می شود

به گزارش صدای بورس،احتمال ورود سهم صنایع پتروشیمی کرمانشاه به فاز اصلاح قیمتی است.

بررسی های تکنیکال؛ سهم کرماشا از روند صعودی این سهم حکایت دارد، با این حال لازم به ذکر است که از قدرت این روند کاسته شده است. بر اساس این گزارش، روند حرکتی این سهم که موج اخیر صعودی خود را از سطح حمایتی ۴،۴۳۰ تومان آغاز کرده بود، به محدوده مقاومتی و هدف قیمتی ۶،۸۵۰ تومان رسیده است.

باتوجه به کاهش قدرت خریداران، احتمال ورود سهم به فاز اصلاح قیمتی بالا است. ذخیره بخشی از سود در همین محدوده می‌تواند تصمیم مناسبی باشد. رعایت حدضرر ۶،۲۲۰ تومان توصیه می شود.

همچنین در تحلیل بنیادی مشخص شد؛ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه که با نمادکرماشا فعالیت دارد، جزء واحدهای فرعی پارسان بوده در زمینه تولید اوره و آمونیاک فعالیت دارد. مطابق گزارشات سالانه، درآمدهای عملیاتی و سود خالص به ترتیب افزایش ۱۵۴ درصد و ۲۱۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته و شرکت توانسته به ازای هر سهم سود ۱۱،۱۳۰ ریالی بسازد که نسبت به سال گذشته رشد ۲۱۶ درصد داشته است.

شرکت طرح توسعه‌ فاز ۲ را برای افزایش ظرفیت تولید در دست اجرا دارد که پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال جاری ۸۰ درصد خواهد بود زمان بهره‌برداری اوایل سال ۱۴۰۲ برآورد شده است. هرچند سهم از نظر فاکتورهای بنیادی پرپتانسیل می‌باشد اما باتوجه به رشد قیمتی سهم و روند کاهشی قیمت جهانی اوره، ورود به سهم در قیمت‌های فعلی پرریسک بوده، توصیه نمی‌ شود.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 454028

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =