مثبت و منفی صندوق ها ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

امروز در نقشه مندرج در سیات فیپیران قرمزترین بخش مختلط و سهامی بودند به طوری که تعداد صندوق با بازدهی مثبت در این دو بخش انگشت شمار بود.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، در بخش صندوق‌های سهامی ۶ صندوق و در بخش مختلط ۲ صندوق با بازدهی مثبت رو به رو بودند؛ در این بین در بخش صندوق های با درآمد ثابت شاهد تعادل بودیم.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق واسطه گری مالی یکم با بازدهی ۰.۷۶ + درصد، مشترک امین آوید با بازدهی ۰.۱۵+ درصد و مشترک دماسنج با بازدهی ۰.۵۹+ درصد بیشترین مثبت‌های این گروه بودند و اما صندوق سهامی اهرمی کاریزما با بازدهی ۲.۱۴- درصد عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت.

طبق بررسی های صدای بورس در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق درآمد ثابت کیان با بازدهی ۰.۳۸ - کمترین بازدهی را داشت و صندوق اوج ملت با بازدهی ۰.۰۸ + بالاترین بازدهی مثبت را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق کیمیا زرین کاردان با بازدهی ۰.۰۱+ درصد و یکم نیکوکاری آگاه با بازدهی ۰.۹۳+ درصد بهترین عملکرد را در این بخش داشتند و مشترک کوثر با بازدهی ۰۱.۴- درصد بیشترین بازدهی منفی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 453839

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =