طرح‌های توسعه‌ای جدید " کلر " از زبان مدیرعامل / سهامداران بخوانند

مدیرعامل شرکت کلرپارس در مصاحبه با صدای بورس از این دو چالش شرکت می‌گوید.

صدای بورس - حسین حریریان، به بهانه برگزاری مجمع در مجموع فرهنگی ورزشی تلاش مربوط به "کلر" ، مصاحبه‌ای با مدیرعامل این شرکت انجام شد که در ادامه این گزارش می‌خوانید.

ابوالفضل باباپور درباره طرح‌های توسعه شرکت تشریح کرد: طرحی که در دست انجام داریم "پرکلرین شکسته" است که با سرمایه اولیه ۶۰ میلیارد تومان شروع و سعی داریم مطابق با طرح توجیهی ظرف مدت ۱۸ ماه آن را به بهربرداری برسانیم. همچنین در نظر داریم که به بازارهای روسیه ورود کنیم؛ برای اولین بار هم به قزاقستان و آذربایجان برای فروش کلر صادرات داشته‌ایم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی جهت معرفی محصولات شرکت به مشتریان خارجی انجام شده است و امیدواریم که بازار صادرات کلرپارس گسترش یابد.


بیشتر بخوایند: «کلر» چقدر سود تقسیم کرد؟


مدیرعامل شرکت کلر پارس تصریح کرد: برای پوشش ریسک قطعی برق، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است؛ برنامه داریم یا نیروگاهی احداث کنیم یا ژنراتورهای قوی بخریم تا تولید با ۱۰۰ درصد ظرفیت انجام شود. البته احداث نیروگاه به مساعدت سهامداران عمده و خرد نیاز دارد و تمام این اقدامات برای کمتر شدن تاثیر قطعی برق بر روند تولید است. همچنین به دلیل در اختیار بودن منابع گاز لازم دبرای مجموعه، قطعی احتمالی گاز در زمستان تاثیری بر روند شرکت ندارد.

باباپور درباره عمده مشکل شرکت چنین گفت: مسئله اساسی شرکت حمل ونقل است، شرکت محصولات مایع تولید می‌کند؛ در همین راستا مذاکراتی با سهامدار عمده برای حل مشکل حمل و نقل انجام شده که اگر بتوانیم محصولات را از طریق شرکت حمل و نقل وابسته به شستا حمل کنیم. انتقال ارز نیز از دیگر معضلات شرکت است اما این موضوع بعد از انعقاد تفاهمنامه با یک شرکت خارجی و انتقال ارز حاصله از طریق این شرکت موضوع مرتفع می‌شود.

کد خبر 453581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =