۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
«کلر» چقدر سود تقسیم کرد؟

امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش مجمع عمومی سالیانه شرکت کلر پارس برگزار و تصمیماتی در آن مصوب شد.

به گزارش صدای بورس؛ شرکت کلرپارس در تاریخ ١٣٦٦/٧/٤ توسط وزارت نیرو برای تامین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب، در شهرستان تبریز تاسیس شد. پس‌ از اخذ موافقت اصولی در زمینه تولید کلر و مشتقات آن و سود سوز آور از وزارت صنایع در تاریخ ١٣٦٦/٩/٢٦ فعالیت پروژه آغاز و با معرفی فروشنده خارجی ماشین‌آلات و تجهیزات تولید کلر و سود از سوی وزارت نیرو که از طریق مناقصه بین‌المللی صورت پذیرفت، شرکت دنورا از کشور ایتالیا به مجریان پروژه معرفی و شروع به کار کرد.

در زمان برگزاری این مجمع ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره پرداخت و گفت: درآمد سرمایه‌گذاری‌ها و عملیاتی شرکت از ۲ میلیون ۷۷۰ هزار میلیون ریال در سال ۹۹ به ۴ میلیون و ۶۸۳ هزار میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ رسیده است. همچنین سود ناخالص پس از کسر مالیات در همین بازه زمانی از یک میلیون و ۳۱۰ هزار میلیون ریال به یک میلیون و ۷۳۰ هزار میلیون ریال ارتقا پیدا کزد.

شکلر چقدر سود تقسیم کرد؟


بیشتر بخوانید:

روند اصلاح قیمت پیش روی تبرک


باباپور درباره تغییرات در سرمایه شرکت بیان کرد: سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ یک میلیارد ریال شامل تعداد یک میلیون سهم، با ارزش اسمی هر سهم ده هزار ریال بوده که در چند مرحله به شرح زیر به مبلغ ۳۲۷.۵۰۰ میلیون ریال شامل تعداد ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ سهم، به ارزش اسمی هر سهم هزارریال در پایان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ افزایش یافته است.

شکلر چقدر سود تقسیم کرد؟

وی اهداف کلان شرکت را افزایش سودآوری و بازده سرمایه‌گذاری، افزایش سهم بازار داخل و خارج ایران، افزایش تنوع محصولات، افزایش کیفیت محصولات بمنظور حفظ و جذب مشتریان جدید، افزایش وفاداری شرکاء و تأمین کنندگان، افزایش ظرفیت تولید و رسیدن به ظرفیت‌های طراحی شده، بهبود شرایط کاری کارکنان در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کاری، تولید با رویکرد توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست دانست.

در انتهای این مجمع و پس از استماع گزارش هیئت مدیره روزنامه اطلاعات را به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب کرد و تقسیم سود ۵۰۳۰ ریال به ازای هر سهم تصویب و حق حضور اعضای هیئت مدیره هم مبلغ ۴۵ میلیون ریال تعیین شد.

کد خبر 453483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =