خودروسازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌ شورای اسلامی در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد سایپایدک و اعضای انجمن قطعه سازان همگن که در محل بازارچه قطعات یدکی سایپا برگزار شد، گفت: خودروسازان و قطعه سازان و همچنین شرکت های خدمات پس از فروش، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند ضمن اینکه هم‌زمان باید اعتمادسازی نسبت به برند و مردم پیگیری شود.

به گزارش صدای بورس، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا، با ابراز خرسندی از اقدام سایپایدک در راه اندازی بازارچه قطعات یدکی گفت: تولید ارزان قیمت، رقابت پذیر و صادراتی باید مورد توجه تولیدکنندگان ما قرار گیرد تا بتوانیم به اقتصاد داخلی و تولید رونق بخشیم. در این راستا کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از پیشنهادهای سازنده قطعه سازان حمایت کند.

او با تاکید بر ضرورت تبلیغات و بازاریابی برای خدمات با کیفیت و فرهنگ سازی استفاده از قطعات اصلی، ادامه داد: باید در زمینه ارائه خدمات، در بازارهای صادراتی نیز حضور داشته باشیم، به همین منظور باید کار مشارکتی انجام داد تا سهم بازار گسترش یاید.

سیدمحمدرضا موسوی مدیرعامل سایپا یدک نیز در این نشست گفت: طبق توافق با انجمن قطعه‌سازان، امکان استفاده از این مجموعه برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتریان خواهد شد.

او ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت های موجود در بازار، بازارچه قطعات یدکی سایپا راه اندازی شد که در ادامه، با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی ها، بازارچه‌های منطقه ای در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه در توافق سایپایدک با انجمن قطعه‌سازان، امکان استفاده از بازارچه قطعات یدکی سایپا برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتریان خواهد شد.

کد خبر 453423

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =