دسترسی معاملاتی متخلفان در سه نماد خودرویی محدود شد

معاون نظارت بر بازار شرکت بورس تهران، گفت: در جریان معاملات امروز در صنعت خودرو و سه نماد خودرویی، فشار فروش و رنج منفی مشاهده و در نهایت دسترسی معاملاتی متخلفان محدود شد.

به گزارش صدای بورس، محمدرضا شاه نظری با تاکید بر نظارت دائم بورس تهران بر تمامی معاملات انجام شده، اظهار کرد: امروز با توجه به فشار فروش در صنعت خودرو، سه نماد خودرویی شامل «خگستر»، «خودرو» و «سایپا» که فشار فروش بر آن‌ها وجود داشت، بررسی و در نتیجه دسترسی معاملاتی ۵ کد حقیقی و حقوقی محدود شد.

معاونت نظارت بر بازار شرکت بورس تهران، افزود: از میان کدهای اعلام شده، ۳ کد مرتبط با اشخاص حقوقی و ۲ کد مرتبط با اشخاص حقیقی بوده که یک مورد مربوط به رنج منفی و چهار مورد دیگر مرتبط با فشار فروش بوده است.


بیشتر بخوانید: استمرار رشد بازار، نیازمند محرک‌های جدید


وی تصریح کرد: این موضوع در سامانه نظارت جامع شرکت بورس اوراق بهادار تهران (سنجش) ثبت و به این اشخاص حقیقی و حقوقی اطلاع رسانی و دسترسی برخط مستقیم معالاتی (برخط) آن‌ها به مدت ۵ روز کاری محدود شد.

به گزارش مهر، معاونت نظارت بر بازار بورس تهران همچنین گفت: چنانچه رفتار معاملاتی این افراد در گذشته نیز منجر به تغییر روند معامله شده و به بازار جهت داده باشند، طبق ماده ۳۵ و ۴۶ قانون بازار، با این افراد برخورد خواهد شد.

کد خبر 453286

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودروهای سایپا اعلام شد

    قیمت خودروهای سایپا اعلام شد

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    دست شاه نظری درد نکنه این خگستر کمرمونو رو شکسته