حق مسکن کارگران ۵۵۰ هزار تومان شد +سند

دولت حق مسکن کارگران را ۵۵۰ هزار تومان تعیین کرد.

به گزارش صدای بورس ،محمد مخبر معاول اول رئیس جمهور در نامه‌ای به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور مصوبه هیئت وزیران مبنی بر افزایش حق مسکن کارگران را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ به‌پیشنهاد شورای‌عالی کار و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به‌استناد ماده ۲ اصلاحی قانون راجع به طبقه‌بندی مشاغل و برای کمک‌هزینه مسکن کارگری ـ مصوب ۱۳۷۰ ـ تصویب کرد.

کمک‌هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ماهانه مبلغ ۵ میلیون و پانصد هزار ریال تعیین می‌شود.

پیش از این شورای‌عالی کار، حق مسکن کارگران را در سال ۱۴۰۱ به‌مبلغ ۶۵۰ هزار تومان تصویب کرده بود در حالی که سال گذشته این رقم ۴۵۰ هزار تومان بود، البته این مصوبه پیشنهاد شورای‌عالی کار بود که برای اجرایی شدن باید به تصویب هیئت وزیران می‌رسید.

به گزارش تسنیم،اما در بررسی هیئت وزیران حق مسکن کارگران برای سال ۱۴۰۱ معادل ۵۵۰ هزار تومان تعیین شد.

حق مسکن کارگران ۵۵۰ هزار تومان شد +سند

کد خبر 453229

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وعده جدید دولت به بازنشستگان

    وعده جدید دولت به بازنشستگان

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش ۵۷.۴ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد اعمال می‌شود، گفت: معوقه دو ماه اول سال هم در دو ماه آینده پرداخت می‌شود.

  • هدف دولت از فروش ۱۸۷ شرکت چیست؟ / باز هم خصوصی بازی

    هدف دولت از فروش ۱۸۷ شرکت چیست؟ / باز هم خصوصی بازی

    خصوصی‌سازی کلمه‌ای است که نزدیک به سه دهه زندگی مردم ایران را تحت تاثیر قرار داده است. اما چقدر واگذاری شرکت‌های دولتی توانسته رفاه جامعه ایرانی را افزایش دهد؟

  • راهی در بیراهه / درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده چقدر قابل تحقق‌اند؟

    راهی در بیراهه / درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده چقدر قابل تحقق‌اند؟

    طبق چیزی که در مجلس شورای اسلامی به نتیجه رسیده است در سال ۱۴۰۱ مثل همیشه ۱۴.۵ درصد از درآمد حاصل از نفتی که فروخته می‌شود سهم شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز خواهد شد. آن طور که نمایندگان مجلس دهم دولت را مکلف کرده‌اند ۳ درصد از درآمدها نیز راهی مناطق محروم خواهد شد.

  • بررسی الگوهای موفق و ناکام در خصوصی‌سازی اقتصاد

    بررسی الگوهای موفق و ناکام در خصوصی‌سازی اقتصاد

    آلمان شرقی که پیش از سقوط دیوار برلین یکی از بسته‌ترین اقتصادهای اروپا تلقی ‌می‌شد در نتیجه رویه‌های دولتی و دخالت آن‌ها در اقتصاد، به ورطه ناکارآمدی، عدم رشد، فساد فراگیر و عمیق، تورم فزاینده و... افتاده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =