۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
حذف کارت سوخت شایعه است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

به گزارش صدای بورس، علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به شایعات مربوط به حذف کارت سوخت جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

وی ادامه داد: روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است شایعه‌ای در این‌باره منتشر شده بود که اعلام می‌کنم‌ قرار نیست که از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد حذف شود.


بیشتر بخوانید: همه پمپ بنزین ها کارت سوخت آزاد ندارند


نژادعلی افزود: همه اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می‌شود. تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، بنزین یارانه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان با قیمت لیتری ۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سیستم سوخت‌رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها و کارت‌های جایگاه‌ها ایجاد نشده است و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از سهمیه آزاد در کارت سوخت وسیله نقلیه استفاده کنند.

به گزارش فارس، وی تاکید کرد: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

کد خبر 453213

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش قیمت بنزین واقعیت دارد؟

    افزایش قیمت بنزین واقعیت دارد؟

    یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در عین حال که معتقدیم باید در حوزه مصرف بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده های آن مدیریت دقیقتری اعمال شود اما هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت آن ها در دستور کار مجلس و دولت نیست.

  • تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت‌ سوخت آزاد

    تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت‌ سوخت آزاد

    معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر مطلوب بودن ذخیره‌سازی‌های سوخت کشور، گفت: هیچ بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در کشور مطرح نیست و آنچه در فضای رسانه‌ای درباره قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت سوخت آزاد به‌صورت غیرواقعی مطرح می‌شود، صحت ندارد.

  • خبرهای جدید در مورد گرانی بنزین

    خبرهای جدید در مورد گرانی بنزین

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین به هیچ‌وجه صحت ندارد، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه افزایش قیمت و هیچ سناریویی برای طرح این مسائل به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع نشده است.

  • برنامه‌ دولت برای افزایش قیمت بنزین

    برنامه‌ دولت برای افزایش قیمت بنزین

    مشاور سخنگوی دولت، خبر منتشرشده درباره افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد.

  • آمریکا با صادرات نفت ایران بدون توافق هسته‌ای موافقت می‌کند؟

    آمریکا با صادرات نفت ایران بدون توافق هسته‌ای موافقت می‌کند؟

    به گفته شرکت ویتول، بزرگترین تاجر نفت جهان، ممکن است جو بایدن به منظور کنترل بازار بدون شکل‌گیری توافق برجام مجوز صادرات نفت ایران را بدهد. چرا بایدن نگران قیمت نفت است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =