میوه‌های نوبرانه ۲۰ درصد ارزان شدند

عضو هیئت مدیره اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به تنوع میوه و فراوانی عرضه، قیمت میوه های نوبرانه نسبت به هفته گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش صدای بورس، جواد باقری گفت: با انبوه میوه های نوبرانه و بدست آمدن محصول دوره شهری پیش بینی می شود که در هفته های آتی هم قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

به گفته قیمت کنونی هر کیلو گیلاس تکدانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، گوجه سبز شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان،گوجه سبز قزوین ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان، سیب گلاب ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، آلبالو رسمی ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان و آلبالو تخم خارجی ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلوگرم
گیلاس تکدانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
آلبالو تخم خارجی ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان
زردآلو فلکه شیراز ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان
سیب گلاب ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان
انگوریاقوتی ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان
شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان
هلو ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،باقری می گوید: هم اکنون هر کیلو زردآلو فلکه ای شیراز با نرخ ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان، زردآلو بادامی ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان، هلو ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان، توت فرنگی ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، خیار ۷ تا ۱۲ هزار تومان، موز آمریکایی ۳۴ تا ۴۷ هزار تومان، موز هندی ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان، انبه ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان، هندوانه ۴ تا ۷ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، شاه پسند و جانا ۸ تا ۱۳ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم
طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان
هندوانه ۴ تا ۷ هزار تومان
شاه پسند ۸ تا ۱۳ هزار تومان
خربزه ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان
موز آمریکایی ۳۴ تا ۴۷ هزار تومان
موز هندی ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان
انبه ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو گیلاس تکدانه ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزارتومان، آلبالو ۴۵ تا ۷۰ هزار تومان، زردآلو فلکه ای ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، زردآلو ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان، شبرنگ ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان، انگور یاقوتی ۴۰ تا ۶۵ هزار تومان، خیار ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، خربزه ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان، طالبی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، هندوانه تا ۱۰ هزار تومان است.


بیشتربخوانید:سیب زمینی و پیاز گران شد


مسئولان اتحادیه میوه و سبزی می گویند که قیمت میوه و صیفی در هفته های آتی با عرضه دوره شهری ها کاهش می یابد اما قیمت وارداتی ها اعم از موز، آناناس و انبه به سبب حذف ارز در آینده افزایش خواهد یافت.

کد خبر 453187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =