فسرب از محدوده حمایتی ۱۵۰ تومانی برگشت زد!

حفظ یا شکست حمایت از فسرب منوط به روند حرکتی آینده این نماد شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ملی سرب و روی ایران با از دست دادن سطوح فعلی، در راستای تکمیل شاخه G راهی حمایت ۱۳۰-۱۲۰ تومانی می شود.

بر اساس این گزارش ؛ نماد فسرب پیرو تحلیل ارائه شده قبلی که در ادامه آورده شده است، مبنی بر اتمام روند صعودی در کوتاه مدت و شاخه F و تداوم روند نزولی در قالب شاخه G، اکنون فسرب به اولین حمایت خود رسیده است.

لذا باید اندکی صبر کرد چراکه حفظ یا شکست حمایت مذکور روند حرکتی آینده این نماد را رقم خواهد زد. همچنین لازم به ذکر است فسرب با از دست دادن سطوح فعلی، در راستای تکمیل شاخه G راهی حمایت ۱۳۰-۱۲۰ تومانی خواهد شد.

فسرب از محدوده حمایتی ۱۵۰ تومانی برگشت زد!

تحلیل قبلی:

همزمان به تارگت رسیدن فسرب شاهد افزایش فشار عرضه در این نماد هستیم. لذا احتمال به پایان رسیدن شاخه F و عدم پیشروی آن تا سطوح بالاتر محتمل است. از این رو به نظر می‌رسد فسرب پس از یک دوره اصلاح کوتاه مدت تا سطوح ۱۳۰-۱۵۰ تومانی دوباره به مدار رشد باز گردد.

فسرب از محدوده حمایتی ۱۵۰ تومانی برگشت زد!

در نماد فسرب شاهد تشکیل یک الگوی دیامتریک الماسی هستیم. این موضوع را می توان از تناوب خوب بین شاخه های مجاور و تشابه آن ها درک کرد.

لذا با توجه اتمام شاخه E روی نسبت ۶۱.۸ درصد فیبوناچی پروجکشن شاخه C می توان به تشکیل یک شاخه صعودی در قالب شاخه F امیدوار بود.

بنابراین با توجه به تشابه و تساوی شاخه F با B می توان کادر سبز رنگ را برای تارگت نهایی شاخه F متصور بود.

لذا معامله گران می توانند پایین های احتمالی (محدوده ۱۳۰ و ۱۴۰ تومانی) را برای خرید فسرب با حد ضرر ۱۱۰ تومانی و حد سود ۱۹۰ تومانی (ریسک به ریوارد ۱ به ۲) زیر نظر داشته باشند.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 453173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =