بلیت هواپیما گران فروخته شود با خاطیان برخورد می کنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به سامانه هایی که طراحی شده با گران فروشی بلیت هواپیما به صورت قاطع برخورد می شود.

به گزارش صدای بورس، محمد محمدی بخش گفت: کمبود ناوگان در بخش هوایی کشور وجود دارد و باید تلاش شود که به این بخش کمک شود اما با توجه به سامانه هایی که طراحی شده و تعیین حداکثر سقف قیمتی اگر شرکت های هواپیمایی در این زمینه تخلف کنند با توجه به گزارش های مسافران، سازمان هواپیمایی اقداماتی از جمله کاهش مجوزهای پروازی و تغییر مسئولان و رد صلاحیت مدیران و برخورد با آنها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

ایرلاین ها موظف به ارائه کترینگ در تمامی پروازهای بیش از یک ساعت هستند

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور ارائه کترنیگ در سبد پروازهای دنیا یک موضوع جداگانه ای است اما در ایران با توجه به آنکه اعلام شده در پروازهای بیش از یک ساعت باید ارائه شود، شرکت های هواپیمایی موظف به رعایت آنها هستند و در صورتی که تمهیداتی دیگر برای نرخ گذاری انجام شود اگر این موضوع تبدیل به گزینه انتخابی شود، حتما از قبل به مسافران اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: پول بلیت چند پرواز داخلی به مسافران برگشت داده شد


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این دو شرکت هواپیمایی در صدر افزایش تاخیرهای پروازی بودند و همچنین برخی دیگر از شرکت های هواپیمایی به گفته بسیاری از مسافران در پروازهای بیش از یک ساعت اقدام به ارائه کترینگ نمی کردند که همین موضوع خود باعث شکایت مسافران شده بود.

کد خبر 453141

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =