پول بلیت چند پرواز داخلی به مسافران برگشت داده شد

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از استرداد مبالغ اضافه دریافتی به مسافران توسط درگاه اینترنتی فروش بلیط پروازهای داخلی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، در پی فروش بلیط پروازهای داخلی به قیمت بالاتر از نرخ مصوب از تاریخ ۴ لغایت ۷ خرداد ماه توسط یکی از درگاه‌های فروش اینترنتی بلیط پروازهای داخلی (به دلیل نقص فنی سیستم فیلترینگ)، با توجه به پیگیری‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تذکر لازم به شرکت نرم افزاری (اپلیکیشن) مورد نظر برای رعایت نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری، مبالغ مازاد دریافت شده کلیه مسافرینی که در تاریخ‌های فوق الاشاره اقدام به خرید بلیط کرده بودن مسترد شد.

منبع: مهر

کد خبر 453067

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش ۳۰ درصدی بلیط هواپیما صحت دارد؟

    افزایش ۳۰ درصدی بلیط هواپیما صحت دارد؟

    در حالی رئیس کمیسیون عمران از مصوبه ۳۰ درصدی شورای عالی هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داده بود که رئیس سازمان هواپیمایی گفت: این میزان افزایش را تایید نمی‌کنیم.

  • ضربه ایرباس به بوئینگ

    ضربه ایرباس به بوئینگ

    ایرباس یکی از بزرگ‌ترین معامله یک روزه خود را با فروش تقریبا ۳۰۰ هواپیمای مسافربری به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد دلار به چهار شرکت هواپیمایی چینی ثبت کرد که برای این سازنده اروپایی در کشمکش با بوئینگ برای تسلط بر بزرگترین اقتصاد آسیا، رقابتی بزرگ محسوب می‌شود.

  • دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی را تسهیل دسترسی ایرانی‌ها به پروازهای داخلی اعلام کرد و گفت: اساسا دلیلی ندارد که به مسافران خارجی سوبسید و یارانه‌ای که به مسافران ایرانی داده می‌شود را پرداخت کنیم.

  •  ممنوعیت فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس‌ها و چارترکنندگان

    ممنوعیت فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس‌ها و چارترکنندگان

     دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ابلاغ بخشنامه جدید به مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی با محتوای جلوگیری از سوء استفاده از فروش دلاری بلیت هواپیما خبر داد و گفت: فروش بلیت به خارجی‌ها توسط آژانس‌ها، چارترکنندگان، سیستم‌های توزیع و فروش و OTA ها ممنوع شد.

  • قیمت دلاری، بلیت برخی پروازها را از دسترس خارج کرد

    قیمت دلاری، بلیت برخی پروازها را از دسترس خارج کرد

    عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان همزمان با اجرای طرح بلیت دلاری هواپیما برای مسافران غیرایرانی، خبر داد که بخشی از ظرفیت و سهمیه بلیت مسافر ایرانی در برخی مسیرهای هوایی از دسترس خارج شده است.

  • نرخ پرواز در مسیرهای داخلی برای خارجی‌ها چه قدر آب می خورد؟

    نرخ پرواز در مسیرهای داخلی برای خارجی‌ها چه قدر آب می خورد؟

    با اعمال قیمت‌های غیرتعرفه‌ای فروش بلیت هواپیما برای اتباع غیر ایرانی، نرخ پرواز در بسیاری از مسیرهای داخلی برای خارجی‌ها تا بیش از ۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

  • واکنش تند رئیس کمیسیون عمران مجلس به افزایش قیمت بلیت هواپیما

    واکنش تند رئیس کمیسیون عمران مجلس به افزایش قیمت بلیت هواپیما

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نرخ گذاری ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی تاکید کرد: متاسفانه با این اقدام قیمت بلیت هواپیما در برخی از مسیرها بیش از صد درصد افزایش یافته و این وضعیت اصلا قابل قبول نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =