کچاد دست به کار شد

چادرملو به کمک حادثه دیدگان قطار مسافربری مشهد - یزد شتافت.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به دنبال وقوع حادثه خروج قطار مسافربری از ریل به کمک حادثه دیدگان شتافت.

درپی حادثه تصادف قطار مسافربری مشهد در ۵۰ کیلومتری محور طبس یزد که موجب جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان شد؛ با اقدام و دستور صریح مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، ۲ دستگاه آمبولانس مجهز، خودرو آتش نشانی، تجهزات امداد و نجات، جرثقیل سنگین، وسایط نقلیه عمومی و ملزومات اولیه به محل سانحه اعزام و به یاری حادثه دیدگان شتافت. کچاد در اولین اقدامات خود ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال مسافران از طبس به یزد، ۳ دستگاه آمبولانس با تمام امکانات و فوریت‌های پزشکی،۲ دستگاه جرثقیل ۲۵ و ۵۰ تنی به محل حادثه اعزام و ۷۰۰ بسته غذای گرم و اقلام خوراکی و نوشیدنی و سایر نیازهای اولیه مسافران قطار مذکور و نیز مسافران قطار بندرعباس به مشهد ‌که بدلیل مسدود شدن مسیر حرکت متوقف شده است ارسال کرد. گفتنی است این حادثه در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مجتمع معدنی چادرملو حد فاصل طبس به یزد اتفاق افتاد و چادرملو از نخستین لحظات اطلاع از این سانحه، با دستور مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت با تمام توان خود به یاری حادثه دیدگان شتافت.

کد خبر 453111

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عملکرد مطلوب چادرملو در صنعت استراتژیک

    عملکرد مطلوب چادرملو در صنعت استراتژیک

    معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو گفت :  چادرملو در سال‌های اخیر، با در اختیار داشتن زنجیره کامل فولاد از معدن تا تولید شمش، عملکردی مطلوب در این صنعت استراتژیک داشته است. واحد فولادسازی این شرکت در سال 1400 توانست بیش از ظرفیت اسمی و به میزان یک میلیون و 54 هزار تن فولاد تولید کند.

  • پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست

    پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست

    شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت پادرا دیزل قصد دارد به زودی نسخه‌هایی از پیکاپ کینگ لینگ تاگا H را رونمایی کرده و به بازار عرضه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =