جزییات بیشتر از عرضه اولیه "تپسی"

دومین نشست خبری تپسی برای پرسش و پاسخ در محل فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ امروز مراسم پرسش و پاسخ در ارتباط با عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس در فرابورس ایران برگزار شد.

در طول مراسم سوالاتی درباره نحوه ارزشگذاری، بالا بودن منابع انسانی، علل کاهش درآمد و کند شدن روند ورود به بازار سرمایه مطرح شد.

در این مراسم نمایندگانی از سهامداران عمده شرکت تپسی، مدیرعامل تامین سرمایه کاردان، مدیرعامل سبدگردان داریوش و تعدادی از تحلیلگران بازار سهام حضور داشتند.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه ٣٠٠ میلیاردی تپسی


در حاشیه این نشست میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت در مورد شیوه عرضه گفت: جزییات عرضه اولیه تپسی به این ترتیب برنامه‌ریزی شده که در ابتدا پنج درصد عرضه عمومی می‌شود و سهامداران تعهد دارند که همه درآمد آن را به شرکت بازگردانند. پس از آن نیز دومین عرضه به روش سلب حق تقدم است که آن هم قرار است همه تامین مالی صورت گرفته به شرکت عودت داده شود.

وی افزود: در یک ماه گذشته به پنج شهر جدید ارائه خدمات را شروع کردیم و در سه ماه آینده به ۱۳ شهر دیگر وارد می‌شویم. سال گذشته ۲۶۶ میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشتیم و پیش‌بینی ما از درآمد عملیاتی سال آینده ۶۸۰ میلیارد تومان از محل کمیسیون است. البته ۷۰ درصد از درآمد نیز ناشی از رشد عملیات و ۳۰ درصد آن هم از رشد قیمت‌ها بوده است.

کد خبر 453092

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =