شکست مقاومت بازار در میان‌مدت

امروز محصولات شیمیایی، برخی از خودرویی‌ها و محصولات غذایی معاملات مثبت‌تری نسبت به سایر گروه‌ها داشتند.

صدای بورس- مژده ابراهیمی؛ در حال حاضر محتمل‌ترین سناریوها برای بازار، سناریوی اصلاحی تا محدوده حمایتی ۱.۴۵۰.۰۰۰ واحدی و اصلاح زمانی در این رنج قیمتی است یا حفظ حمایت شاخص کل در محدوده ۱.۵۰۰.۰۰۰ واحدی است و در نهایت انتظار داریم در میان‌مدت مقاومت ۱.۶۰۰.۰۰۰ واحدی شکسته شود.

مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس گفت: بازار امروز نسبت به دو روز گذشته معاملات بهتر و پر حجم‌تر و البته متعادلی داشت؛ همین طور در برخی از صنایع شاهد ورود پول بودیم.
وی افزود: شاخص کل ابتدا در یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحدی فعالیت خود را آغاز کرد و با رشد حدود ۳ هزار واحدی حرکت ناچیزی را تجربه کرد؛ همچنین در دقایق پایانی عرضه‌ها بیشتر شد، اما به طور کلی معاملات امروز بهتر بود و شاخص حرکت مثبتی را آغاز کرد.
این فعال بازار سرمایه تصریح کرد: محصولات شیمیایی، برخی از خودرویی‌ها و محصولات غذایی معاملات مثبت‌تری نسبت به سایر گروه‌ها داشتند.
به گفته وی، لازم به ذکر است که نمادهای نوری، شغدیر، آینده، کفراور و اتکای دارای ورود پول هوشمند بودند. همچنین سنگین‌ترین خریدهای درشت امروز در گروه‌ها، گروه محصولات شیمیایی با برآیند ورود پول درشت ۲۱.۵۸ میلیارد تومان، گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن با برآیند ورود پول درشت ۸.۵۵ میلیارد تومان، گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر با برآیند ورود پول درشت ۶.۱۳ میلیارد تومان بوده است. همین طور گروه‌های بانکی، بیمه، خودرو، فلزات و سرمایه‌گذاری‌ها شاهد فروش‌های سنگین‌تری نسبت به سایر صنایع بودند.
داداش زاده تصریح کرد: در حال حاضر محتمل‌ترین سناریوها برای بازار، سناریوی اصلاحی تا محدوده حمایتی ۱.۴۵۰.۰۰۰ واحدی و اصلاح زمانی در این رنج قیمتی است یا حفظ حمایت شاخص کل در محدوده ۱.۵۰۰.۰۰۰ واحدی است و در نهایت انتظار داریم در میان‌مدت مقاومت ۱.۶۰۰.۰۰۰ واحدی شکسته شود.

کد خبر 452630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =