تلاش مدیریت ایمیدرو در فعال کردن معادن نیمه‌فعال و غیرفعال قابل تقدیر است

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تقدیر از عملکرد مدیریت ایمیدرو در دولت جدید گفت: ایمیدرو در فعال کردن معادن نیمه‌فعال و غیرفعال طی مدت اخیر کارنامه درخشانی دارد.

صدای بورس- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به عملکرد جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: ایشان مدیری پرتلاش و با سابقه درخشانی است و در حال حاضر برای بهره‌برداری از معادن و رفع مشکلات نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برخی از عملکردهای مثبت در دوره مدیریت اخیر گفت: آقای جعفری نسبت به فعال‌سازی معادن اقدامات بسیار خوبی انجام داد و فعال‌سازی معادن نیمه‌فعال و غیرفعال حاصل عملکرد مثبت ایشان در ایمیدرو است.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: همچنین مدیریت ایمیدرو در این دولت مجوزهای کاغذی که برخی از افراد گرفته اما هیچ اقدامی نمی‌کردند را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابطال و در راستای واگذاری دوباره آنها به افراد اهل کار و فن و دارای اهلیت اقدام کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های ایمیدرو برای فعال کردن صنایع مس در کشور گفت: در دوره جدید مدیریت ایمیدرو در بخش مس نیز سرمایه‌گذاری‌های خوبی را انجام دادند، همچنین از ظرفیت‌های آهن کشور به خوبی بهره‌برداری شد.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید براینکه باید از خام‌فروشی محصولات جلوگیری کرد، بیان داشت: باید با جلوگیری از خام‌فروشی محصولات به تکمیل زنجیره صادرات کمک بیشتری کرد.

کد خبر 452407

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =