اولین تامین سرمایه تخصصی امروز بازگشایی شد / هر سهم " تفارس " ۳۲۰ تومان قیمت خورد

نماد معاملاتی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در فرابورس بازگشایی شد.

به گزارش صدای بورس، نماد معاملاتی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با کشف قیمت ۳۲۰ تومانی در فرابورس بازگشایی شد.

تفارس روز هشتم آبان ۱۴۰۰ با استقبال قابل توجه مردم پذیره نویسی شد؛ این تامین سرمایه محدود ‌به ‌پروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و نه تنها برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی‌های خارج از گروه، ‌کار ‌تأمین مالی از طریق بازار سرمایه را انجام خواهد داد بلکه به دنبال ارائه خدمت به همه صنایع است.


  • بیشتر بخوانید:

مجوز فعالیت تامین سرمایه برای « تفارس » صادر شد


این شرکت بعد از دریافت مجوز فعالیت، در ۲۷ فروردین ماه مجوز صندوق اوراق دولتی و در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مجوز سبدگردانی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد. در نهایت شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با نماد «تفارس» از گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط با کشف قیمت ۳۲۰ تومانی در فرابورس بازگشایی شد.

اولین تامین سرمایه تخصصی امروز بازگشایی شد / هر سهم " تفارس " ۳۲۰ تومان قیمت خورد

تأمین سرمایه خلیج فارس نخستین شرکت تأمین سرمایه ‏صنعتی غیر بانکی و یازدهمین شرکت تأمین سرمایه در کشور است که با دریافت مجوز سبدگردانی، امکان ارائه خدمات ‏تخصصی به سرمایه گذاران برای خرید و فروش سهام در بازار سرمایه، مدیریت دارایی و سرمایه به بهترین وجه و تشکیل سبد ‏سهام که کاری بسیار ماهرانه و نیازمند اطلاعاتی دقیق است را برای بسیاری از افراد و شرکت‌هایی که در بازار سرمایه فعال ‏هستند به انجام برساند.

کد خبر 452312

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =