مثبت و منفی صندوق‌ها ۲ خرداد ۱۴۰۱

امروز در نقشه مندرج در سایت فیپیران میان صندوق‌ها با بازدهی منفی و مثبت تعادل برقرار بود.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، در بخش صندوق‌های سهامی ۱۳ و در بخش درآمد ثابت ۷ صندوق بازدهی منفی داشتند؛ همچنین ۳ صندوق نیز در بخش مختلط با بازدهی منفی رو به رو بود.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق نگین سامان با بازدهی ۰.۰۲- درصد، کیان با بازدهی ۰.۰۸- درصد، صندوق سپید دماوند با بازدهی ۰.۰۲- درصد، اویستا با بازدهی ۰.۰۲- درصد، صندوق ارمغان فیروزه آسیا با بازدهی ۰.۰۲- درصد، صندوق گنجینه آینده روشن با بازدهی ۰.۰۲- درصد و نیکوکاری جایزه علمی فناوری پیامبر اعظم با بازدهی ۰.۰۸- درصد کمترین بازدهی را دارا بودند و اما در این بین صندوق اعتماد آفرین با بازدهی ۰.۱۳ + درصد بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق آوای معیار با بازدهی روزانه ۲.۹۹- درصد کمترین بازدهی را داشت و صندوق ارزش آفرین بیدار با بازدهی ۰.۶۲+ بالاترین بازدهی مثبت را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق تجربه ایرانیان با بازدهی ۰.۰۶- درصد، مشترک نیکی گستران با بازدهی ۰.۳۴- درصد و صندوق تعالی دانش مالی اسلامی با بازدهی ۰.۰۸- درصد از صندوق‌های منفی این بخش بودند و صندوق مشترک کوثر با بازدهی ۰.۷۳+ درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 452247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =