‌مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو تمدید شد؟

مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش صدای بورس، عبدالله توکلی گفت: ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد امکان پذیر است و بعد از آن امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت افزود: با توجه به افزایش تولید کامل توسط خودروسازان و الزام عرضه آن در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه‌های متنوع آتی خودرو متعاقبا علام می‌شود و البته این روند عرضه پایدار ادامه خواهد یافت.


  • بیشتر بخوانید:

مشکل خودرو با تغییر آدرس اینترنتی حل نمی‌شود


بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که همه محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecare.com از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسما کار خود را آغاز کرد و براساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یکبار حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند.

به گزارش فارس، وزارت صمت تا این لحظه آماری از تعداد خودروهایی که در این دوره به متقاضیان عرضه می‌شود و همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام کنندگان را اعلام نکرده است.

کد خبر 452220

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سایت‌ها قیمت مسکن را گران کردند

    سایت‌ها قیمت مسکن را گران کردند

    عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: برای کنترل بازار مسکن، قیمت گذاری باید توسط مشاوران املاک خبره صورت گیرد.

  • قیمت محصولات ایران خودرو؛ امروز سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت محصولات ایران خودرو؛ امروز سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • در سامانه فروش خودرو هم امکان دلالی وجود دارد؟

    در سامانه فروش خودرو هم امکان دلالی وجود دارد؟

    در حالی سامانه یکپارچه فروش خودرو با هدف شفافیت بیشتر و تخصیص خودرو به مشتریان واقعی از روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز به کار کرده است که محدودیت‌های ثبت‌نام و شرایط آن تفاوت چندانی با طرح‌های فروش گذشته ندارد و فقط امکان خرید یک خودرو (از خودروسازان دولتی و خصوصی) فراهم شده اما برای فروش‌های حواله‌ها به غیر یا تخصیص خودرو با اولویت خانواده‌های بدون خودرو فکری نشده است؛ ضمن اینکه همچنان برخی می‌توانند با کارت ملی‌های اجاره‌ای و خرید اطلاعات افراد اقدام به ثبت‌نام کنند!

  •  گوشی گران می‌شود؟

    واردات آیفون محدود شد نه ممنوع

    گوشی گران می‌شود؟

    به گفته سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، واردات گوشی آیفون ممنوع نشده است بلکه گروه وارداتی این کالا تغییر کرده که این اصلا به معنای ممنوعیت کامل واردات نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 1
    نتیجه قرعه کشی کی اعلام میشود
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      2 1
      دوشنبه