ایران ایر مسئولیت انجام ۱۵۸ پرواز حج امسال را بر عهده گرفت

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ایران ایر مسئولیت انجام ۱۵۸ پرواز حج از ۱۶ فرودگاه کشور را برعهده گرفته است.

به گزارش صدای بورس، رستمیان گفت: هم اکنون ۱۶ فرودگاه به‌ صورت قطعی برای اعزام زائران به عربستان انتخاب شدند و آماده اعزام و پذیرش مسافران هستند و یک فرودگاه دیگر هم به زودی تکلیف آن برای انجام پرواز مشخص می شود.

به گفته مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نخستین پروازهای زائران از تاریخ ۲۲ خرداد از شهرهای تهران و کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود. امسال ۱۵۸ پرواز برای اعزام زائران در ایام حج در نظر گرفته شده و پایان پروازهای اعزامی برای مناسک حج در تاریخ ۲۱ تیر است.


بیشتر بخوانید: تعداد صندلی هواپیماها به زودی افزایش می یابد


به گفته چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مقرر شده امسال پروازهای حج از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آنکه امسال شرکت‌های هواپیمایی کشور عربستان بخشی از پروازهای حج را از ایران انجام نمی‌دهند، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت انجام پروازهای حج را بر عهده دارد.

کد خبر 452204

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • علت اختلال در سامانه گذرنامه فرودگاه امام چه بود؟

    علت اختلال در سامانه گذرنامه فرودگاه امام چه بود؟

    در پی وقفه کوتاه‌مدت در ورود و خروج مسافران در فرودگاه امام خمینی نیز رئیس اداره کنترل مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این وقفه به دلیل نقص سخت افزاری یکی از سرورهای سامانه کنترلی ترددی اتفاق افتاد که به سرعت، برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =