حضور سرزده رئیس جمهور در نمایشگاه کتاب

رئیس جمهور صبح امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سرزده وارد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش صدای بورس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین روز از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد وارد مصلی امام خمینی(ره) شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید ناشران و فعالان حوزه نشر در خصوص دغدغه‌های حوزه کتاب با رئیس جمهور گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا؛ سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ادامه دارد.

2506524.jpg

3116688.jpg

کد خبر 452088

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور:

    کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

  •  شوک‌های قیمتی با یارانه جبران می‌شود؟

    کمبودهای تصنعی در بازار محصولات غذایی

    شوک‌های قیمتی با یارانه جبران می‌شود؟

    کارشناس مسائل اقتصادی می‌گوید: دولت باید حذف ارز ترجیحی را در یک پروسه بلند مدت انجام دهد نه اینکه با افزایش یارانه نقدینگی موج تورمی در اقتصاد ایجاد کند و موجب کاهش درآمدهای مردم و گرانی کالاها می‌شود.

  • چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    طرح جدید دولت ایران برای اعطای یارانه، که پس از ۲ ماه قرار است به چیزی شبیه به کالابرگ (یا همان «کوپن») تغییر مسیر بدهد، در واقع یک معنی بیشتر ندارد: اینکه قرار است برخی از کالاها سهمیه‌ای شود و با دو قیمت مختلف در بازار توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =