آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با دستور رییس‌جمهوری ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید از جمله شهر جدید کلنگ‌زنی شد.

به گزارش صدای بورس، «علیرضا جعفری» درباره جزئیات افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن، افزود: جلسه شورای‌عالی مسکن امروز (سه‌شنبه) به ریاست رییس‌جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و در ۲۳ شهر جدید در ۱۱ استان کشور ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی طرح‌های کلنگ‌زنی شده نهضت ملی مسکن در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، مرکزی و هرمزگان انجام گرفت.


بیشتر بخوانید: بازار مسکن به زودی صاحب مدیریت می شود


وی توضیح داد: از جمله امروز در استان تهران در شهر جدید پرند ۴ هزار و ۴۹۷ واحد، در پردیس ۲ هزار و ۵۰۰ واحد و در ایوانکی ۴ هزار واحد مسکونی کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد: بیشترین واحدهایی که با دستور رییس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد مربوط به شهر جدید هشتگرد در استان البرز است که ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد کلنگ‌زنی شد.

جعفری گفت: امروز هم چنین در فولادشهر اصفهان ۱۴ هزار و ۷۵۰ واحد و در شهر جدید گلبهار خراسان رضوی نیز ۱۰ هزار و ۸۲۹ واحد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش تجارت نیوز، آمار مربوط به سهم هر شهر جدید از طرح‌ نهضت ملی مسکن که امروز با دستور رییس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد به تفکیک در تصویر زیر موجود است.

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر جدید با دستور رییس جمهوری

کد خبر 451900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    تو بیابون خونه بسازیم آب نیست