۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
تقدیر بورس کالا از شرکت نفت سپاهان

در نخستین همایش برترین‌های بورس کالای ایران  از شرکت نفت سپاهان تقدیر شد

به گزارش صدای بورس، در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالای ایران که با حضور ‌ احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مقامات و مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شد از شرکت نفت سپاهان به عنوان بزرگترین عرضه کننده از نظر ارزش معاملات و اولین عرضه کننده روغن پایه و روغن موتور در بورس که باعث شکل گیری این بازار در بورس کالا شد، تجلیل به عمل آمد.

شرکت نفت سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین پالایشگاههای تولید کننده روانکار خاور میانه، با توجه به عدم شفایت بازار محصولات روانکار و روغن موتور در سال های گذشته ، به منظور ایجاد شفافیت در بازار ، بدون الزام قانونی و به صورت خودخواسته اقدام به عرضه محصولات خود در بورس کالا کرده است که این امر موجب کوتاه شدن دست دلالان و واسطه گران از این بازار و عرضه مستقیم آن به دست تولید کنندگان و شرکت های داخلی شده است.

بر این اساس وزارت صمت با توجه به الگوی موفق شرکت نفت سپاهان سایر شرکت های تولید کننده روانکار را نیز ملزم به عرضه محصولات خود در بور س کالا کرده است.در حال حاضر شرکت نفت سپاهان انواع روغن پایه،وکس و روغن موتور را در بورس کالا عرضه می نماید.

کد خبر 451884

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • "نفت سپاهان" بازار اروپا را به دست می آورد

    مدیرعامل نفت سپاهان:

    "نفت سپاهان" بازار اروپا را به دست می آورد

    مدیرعامل نفت سپاهان با اعلام ساخت مخازن ذخیره‌سازی ۴۰ هزارتنی در بندرعباس، گفت: با کشورهای اروپایی برای صادرات قرارداد بسته شده است. برند نفت سپاهان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت به عنوان برترین غرفه این دوره در نمایشگاه شناخته شد و همچنین در سال‌های متمادی عنوان صادرکننده نمونه کشور را از آن خود کرده‌ است.

  • کدام نمادها از قافله عقب ماندند؟

    اختصاصی صدای بورس؛

    کدام نمادها از قافله عقب ماندند؟

    انتظار می رود نیروی بنیادگراها بر تکنیکالیست ها به تدریج فزونی یابد و مایه تقویت و تداوم رشد بازار شود.

  • لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    بازار سرمایه آخرین روز معاملاتی هفته گذشته را در ابتدا صعودی بود تا اینکه با بازگشایی خگستر عطش فروشندگان پیشی گرفت و سهام خودرویی و اغلب سهم‌های موجود در بازار به صف فروش رسیدند. شاخص کل ۷ هزار واحد افت کرد و رشد شاخص هم وزن نیز کاهش یافت. به نظر می رسد با توجه به مثبت بودن متوالی شاخص در سه هفته اخیر امروز شاهد اصلاح آن باشیم. طی جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه، نمادهای «فولاد»، «فملی»، «شتران»، «شبندر»، «رمپنا»، «خودرو» و «وبملت» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

  • خیز بلند سایپا برای تصاحب سهم بازار در روسیه

    خیز بلند سایپا برای تصاحب سهم بازار در روسیه

    گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط اقتصادی، صنعتــی و تجاری با کشــورهای همســایه، همکاری های خود را با کشــورهای آسیای میانه به ویژه بازار روسیه وارد فاز جدیدی کرد.

  • سرمایه " ونفت " ۲۰۳ درصد ارتقا یافت

    از محل سود انباشته با هدف شرکت در طرح های زیرمجموعه؛

    سرمایه " ونفت " ۲۰۳ درصد ارتقا یافت

    نماد معاملاتی "ونفت" در پایان معاملات روز ششم دی ماه امسال با قیمت پایانی ۱۴ هزار ۱۳۰ متوقف شد و در روز ۲۴ بهمن ماه با قیمت چهار هزار و ۴۲۷ ریال بازگشایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =