۴ طرح توسعه‌ای " شسپا " از زبان مدیرعامل

محمد امیر نیکو همت در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با بیان اینکه نفت سپاهان قابلیت تولید ۷۲۰ هزار تن انواع روغن‌های بنزین، موتوری و صنعتی را دارد.

به گزارش صدای بورس؛ مدیرعامل نفت سپاهان با اعلام ساخت مخازن ذخیره‌سازی ۴۰ هزار تنی در بندرعباس، گفت: با کشورهای اروپایی برای صادرات قرارداد بسته شده است. برند نفت سپاهان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت به عنوان برترین غرفه این دوره در نمایشگاه شناخته شد و همچنین در سال‌های متمادی عنوان صادرکننده نمونه کشور را از آن خود کرده‌ است.

محمد امیر نیکو همت در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با بیان اینکه نفت سپاهان قابلیت تولید ۷۲۰ هزار تن انواع روغن‌های بنزین، موتوری و صنعتی را دارد، اظهار داشت: با اقداماتی که انجام شده تولید این شرکت از نظر کمیت و کیفیت افزایش داشته است.
مدیرعامل نفت سپاهان به تولید روغن موتورهای ویژه در این شرکت اشاره کرد و گفت: در تولید این روغن موتورها، از شرکت‌های "بنز" و "بی ام و" تاییدیه دریافت کرده‌ایم.
وی ادامه داد: اکنون ۷۰ درصد از تولیدات سپاهان صادر می‌شود و با کشورهای اروپایی قرارداد صادراتی داریم.


  • بیشتر بخوانید:

"نفت سپاهان" بازار اروپا را به دست می آورد


نیکو همت گفت: برای تولید روغن موتورهای جدید نیاز است سیستم خاموش شود و این در زمان تعمیرات اساسی انجام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال این راه‌اندازی را داشته باشیم.
مدیرعامل نفت سپاهان افزود: در تلاشیم تا صادرات را افزایش دهیم و ساخت مخازن ۴۰ هزار تنی در بندرعباس از همین رو انجام شده است.
به گفته نیکو همت، طراحی و ساخت مخازن و تولید انواع روغن در بندرعباس در حال انجام است.
وی به ساخت کارخانه بلندینگ روغن‌های ویژه در چابهار اشاره کرد و گفت: نگاه ما تولید برای کشور و صادرات مازاد بر نیاز کشور است و برای افزایش ارزآوری برنامه داریم.
مدیرعامل نفت سپاهان از مشارکت با شرکت‌های اروپایی برای تولید روغن موتورهای ویژه خبر داد و افزود: با این اقدام می‌توانیم بازار اروپا را به دست بیاوریم.
مدیرعامل نفت سپاهان با اشاره به مشارکت با شرکت‌های اروپایی برای تولید روغن موتورهای ویژه، گفت: با این اقدام می‌توانیم بازار اروپا را به دست بیاوریم.
وی افزود: پروژه‌هایی در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی در دست اجرا داریم که بین ۲۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با دانش فنی ایرانی در مجموعه نفت سپاهان در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ ما FRW است که موجب ارتقای کمی و کیفی تولید محصولات ما خواهد شد؛ همچنین در پروژه TDAE که به عنوان روغن سبز معروف است، روغن‌های دوست‌دار محیط زیست تولید می شود.
نیکوهمت با اشاره به کیفیت بالای روغن‌های تولیدی نفت سپاهان اشاره کرد و گفت: در تولید روغن‌های موتور، از شرکت‌های بنز، بی‌ام‌و و رنو گواهی‌نامه کیفیت دریافت کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: روغن‌های صنعتی، روغن موتورهای بنزینی، دیزلی، روغن‌های دنده خودرو، روغن موتور سیکلت، روغن موتور ویژه و دریایی، گریس، محصولات پایه (اسلک واکس، پارافین، اکستراک و روغن پایه SOC-۵۰۰)، ضدیخ و ضدجوش از جمله محصولات این شرکت است.
وی عنوان کرد: این شرکت بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه است شرکت اوجان شیمی تبریز،شرکت آریا سولار از زیرمجموعه‌های شرکت نفت سپاهان محسوب می‌شوند.
وی بیان داشت :انواع روغن سپاهان با توجه به نیاز کشور تولید میشود که عمده این تولیدات به نمایندگی ها و بخشی دیگر به فروشگاه های عرضه مشتقات نفتی عرضه می‌گردند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت سپاهان میتوانید تمامی محصولات مورد نظر خود را بیابید زیرا در این نمایندگی ها به عنوان عاملین مجاز موظف هستند تا تمام محصولات مورد نیاز مشتری را بفروش برسانند. در نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت سپاهان میتوانید با قیمت کاملا مناسب که توسط شرکت سپاهان و همچنین سازمان های قیمت گذار تعیین شده اند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کد خبر 451833

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =