۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کشمش و آب انگور لاغر می‌کند ؟!

چگونه کشمش و آب انگور می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، این گزارش را تا انتها دنبال کنید؛

صدای بورس - مهراز حبیبی ؛ کاهش وزن یک کار چالش برانگیز است و برای موفقیت در آن، باید رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. گاهی اوقات حتی ساده‌ترین تغییر در برنامه روزانه شما می‌تواند به حداکثر رساندن فرآیند کالری سوزی روزانه شما کمک کند. یکی از این رژیم‌ها که می‌توانید برای کاهش وزن امتحان کنید، کشمش و آب انگور است.

چگونه انگور و کشمش داشته باشیم

۴-۵ کشمش را در یک کاسه آب گرم یک شب خیس کنید. صبح، تکه های کوچک (۵ گرم) دمنوش را در یک لیوان آب بریزید. دمنوش را ابتدا با معده خالی بخورید سپس آب آن را بنوشید. انجام روزانه این کار می‌تواند به افزایش متابولیسم و کاهش وزن کمک کند.

راه دیگر خوردن کشمش با کشک است. کشک خود را با ۴ تا ۵ عدد کشمش میل کنید و بعد از غذا میل کنید. این دستور غذا می‌تواند به تقویت سلامت روده و بهبود هضم کمک کند.


  • بیشتر بخوانید:

۶ فایده ویژه ماست برای سلامتی !


ترکیب دو ابر غذا

کشمش و انگور به عنوان ابر غذاها دسته بندی می‌شود زیرا سرشار از مواد مغذی مفید برای سلامتی است. آنها به کاهش فشار خون، تصفیه سیستم تنفسی، تقویت استخوان‌ها و افزایش متابولیسم برای کاهش وزن کمک می‌کند. وقتی اینها با هم ترکیب شود می‌تواند روند کاهش وزن را تسریع کند و به رسیدن سریعتر به اهداف کاهش وزن کمک کند.

مواد مغذی و فواید

انگور که سرشار از منیزیم، پتاسیم، کلسیم، سلنیوم، منگنز، آهن و روی است، جایگزین سالمی برای شکر است. بر خلاف شکر، زردچوبه حاوی کالری خالی نیست، همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که می‌تواند به طرق مختلف برای سلامتی شما مفید باشد.

چگونه انگور به کاهش وزن کمک می کند: انگور همچنین کالری کمی دارد. ۲۰ گرم نعناع حاوی ۳۸ کالری است. شیرین کننده طبیعی به تعادل سطح الکترولیت و جلوگیری از احتباس آب در بدن کمک می کند. اما مصرف دمنوش باعث می‌شود در مصرف آن زیاده‌روی نکنید زیرا نتیجه معکوس می‌دهد و روند کاهش وزن شما را خراب می‌کند.

مواد مغذی و فواید کشمش

فیبر کشمش به افزایش سیری کمک می کند و باعث می‌شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. این یک میان وعده عالی برای کسانی است که سعی در کاهش وزن دارند. آنها سرشار از قند طبیعی و سرشار از مواد مغذی مانند آهن، پتاسیم و کلسیم هستند. آنها را می توان به راحتی به رژیم غذایی اضافه کرد تا متابولیسم را افزایش داده و روند کاهش وزن را تسریع کند.

نتیجه نهایی

هم انگور و هم کشمش برای کاهش وزن مفید هستند، اما فقط در صورتی موثر است که آنها را به مقدار متوسط مصرف کنید. مصرف بیش از حد هر یک از این دو ابر غذا می‌تواند منجر به افزایش وزن شود. اگر دیابت دارید یا هر دارویی مصرف می کنید، پیشنهاد می‌شود قبل از امتحان این داروی کاهش وزن با پزشک خود مشورت کنید.

کد خبر 451818

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  رژیم غذایی محبوب کیم کارداشیان

    رژیم غذایی محبوب کیم کارداشیان

    رژیم غذایی ۵ عاملی یک برنامه رژیم غذایی و تناسب اندام بر اساس عدد پنج است. اگر می‌خواهید در مورد این رژیم پرطرفدار بیشتر بدانید گزارش پیش رو را تا انتها دنبال کنید.

  • نکاتی که برای لاغر شدن باید بدانی

    نکاتی که برای لاغر شدن باید بدانی

    اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید باید نکاتی را در زندگی روزمره خود در نظر گرفته و رعایت کنید، تا هرچه سریعتر به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

  • با این نوشیدنی لاغر شوید

    با این نوشیدنی لاغر شوید

    محققان یک نوشیدنی جدید را پیشنهاد می‌کنند که مزایای فراوانی برای سلامتی دارد.

  • گفتگو با یک مخترع و کارآفرین حوزه مهندسی ژنتیک

    گفتگو با یک مخترع و کارآفرین حوزه مهندسی ژنتیک

    فرزانه جعفری در ۳ خرداد ۱۳۶۵ در شهر تهران متولد شد و تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان رازی و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان هدف در رشته تجربی ادامه داد و بعد از کنکور وارد دانشگاه شهید بهشتی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =