کدام خودرو نیم میلیارد تومان گران شد؟

بررسی نوسانات قیمتی حاکی از آن است که در بازه زمانی اسفند ماه تا امروز خودروهای ب‌ام‌و و بنز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش صدای بورس، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی حاکی از آن است که از اسفند ماه تاکنون خودروهای گروه ب‌ام‌و و بنز بیشتری افزایش قیمت را تجربه کردند و خودروهای گروه رنو و تویوتا نیز در این مدت کمترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

خودروهای ب‌ام‌و ۱۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان گران شدند

در بین خودروهای ب‌ام‌وی موجود در بازار قیمت ب ام و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ از ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در اسفند ماه سال گذشته امروز به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است و قیمت ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۷ از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اسفند ماه امروز به ۸ میلیارد تومان رسیده است و مدل ۲۰۱۸ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۳۰۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

افزایش قیمت ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی خودروهای بنز

در بین خودروهای بنز قیمت بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ یک کلید از ۷ میلیارد تومان در اسفند ماه امروز به ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۳۵۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۷ میلیارد و ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تویوتا ۱۵۰ میلیون تومان گران شدند

در بین خودروهای تویوتا قیمت تویوتا پریوس تیپ C مدل ۲۰۱۷ از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در اسفند ماه امروز به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ نیز از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در اسفند ماه امروز به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ نیز در این بازه زمانی ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است.


بیشتر بخوانید: بازار خودرو در آستانه سقوط قرار گرفت؟


خودروهای رنو ۲۰ تا ۷۵ میلیون تومان گران شدند

در بین خودروهای رنو موجود در بازار قیمت رنو داستر SE دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ از ۹۸۵ میلیون تومان در اسفند ماه امروز به یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت رنو کولیوس مدل ۲۰۱۸ نیز در این بازه زمانی ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و قیمت رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ نیز در این بازه زمانی ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت روز خودروهای وارداتی در جدول زیر آمده است:

این خودرو نیم میلیارد تومان گران شد/ آخرین قیمت بنز، ب‌ام‌و، رنو، لکسوس و تویوتا

خبرآنلاین

کد خبر 451714

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =