۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مثبت و منفی صندوق‌ها ۱۸ اردیبهشت

امروز در نقشه مندرج در سایت فیپیران رنگ سبز بیشتر به چشم می‌خورد در این بین اما بهترین رنگ نقشه به بخش صندوق‌های سهامی رسید.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، در بخش صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت ۳ صندوق بازدهی منفی داشتند و فقط یک صندوق در بخش مختلط منفی بود.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق سرآمد بازار با بازدهی ۰.۰۷- درصد، پاداش سهامداری توسعه یکم با بازدهی ۰.۰۴- درصد و اعتبار آفرین ایرانیان با بازدهی ۰.۰۵ - درصد منفی معامله شدند و اما این بین صندوق گسترش فردای ایرانیان با بازدهی ۰.۱۴ + درصد بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق سهم آشنا با بازدهی روزانه ۰.۲- درصد، ثروت آفرین تمدن با بازدهی ۰.۰۱ - و واسطه گری مالی یکم با بازدهی ۰.۳۱- درصد منفی بودند، در این بین صندوق پالایشی یکم با بازدهی ۴.۴ + درصد بالاترین بازدهی مثبت را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های مختلط، تنها یک صندوق بازدهی منفی داشت و آن هم گمبد مینای دماوند با بازدهی ۰.۰۶- درصد بود و بهترین عملکرد با بازدهی ۱.۲۱ + درصد به تجربه ایرانیان رسد.

کد خبر 451340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =