۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
رونمایی از نمادهای پُرمعامله بورس

در هفته‌ای که میانگین ارزش معاملات خرد نسبت به هفته پیش تغییر چندانی نکرد، سهم معاملات اوراق بدهی دولتی از بازار سهام افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که میانگین ارزش معاملات خرد نسبت به هفته پیش تغییر چندانی نکرد، سهم معاملات اوراق بدهی دولتی از بازار سهام افزایش یافت.

در هفته اخیر شاهد ثبات میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 908 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 904 میلیاردی هفته پیشین، رشد اندک 4 میلیارد تومانی -معادل 7 صدم درسد- داشته است.

در سه روز کاری هفته اخیر کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز دوشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد 5 هزار و 448 میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز یکشنبه ثبت شد که به رقم 6 هزار و 330 میلیارد تومان بالغ شد.


  • بیشتر بخوانید:

گزارش عملکرد فروردین شستا + ارزش بازار


جدول معاملات

به گزارش اقتصاد نیوز، در این هفته شستا صدرنشین جدول معاملات بودند و در تمامی روزهای هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشتند. روز شنبه خگستر، خودرو و شپنا بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز یکشنبه نیز وبصادر، خگستر و خودرو بیشترین ارزش معاملات و شستا، وبصادر و وتجارت بیشترین حجم امعاملات را داشتند.

در روز دوشنبه شپنا در صدر جدول ارزش معاملات بود و شتران و خگستر در رتبه‌های بعدی بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، خساپا و خودرو در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی

در هفته‌ اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی رشد داشت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر 58 هزار و 623 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 47 درصد بود که نسبت به هفته پیشین رشد 4 برابری داشته است.

بورس

کد خبر 451130

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =