موفقیت شرکت مس مدیون اقدام جهادی و انقلابی کارگران مؤمن و زحمتکش است

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرا رسیدن روز کارگر را تبریک گفتو

به گزارش صدای بورس، دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مؤمن و زحمتکش صنعت مس کشور تبریک گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

«بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور و این اسطوره سرنوشت‌ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها، وظیفهای است ملی و اسلامی و همگانی». امام خمینی (ره)

فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان خط مقدم تولید صنعت مس کشور که با کار و تلاش جهادی خود در سراسر ایران اسلامی از شمال غربی تا جنوب شرقی، نبض تولید و ایجاد اشتغال را بر عهده دارند، تبریک می‌گویم.
بدون‌تردید نتیجه کار جهادی و تلاش و کوشش کارگران مؤمن و انقلابی صنعت مس کشور افزایش روز افزون تولید، اشتغال‌آفرینی و صادرات خواهد بود.
آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در بیانات نوروزی تأکید فرمودند، بدون شک با اقدام جهادی و نقش‌آفرین کارگران خستگی‌ناپذیر به‌عنوان سربازان انقلابیِ خط مقدم جبهه تولید که به تعبیر ایشان «از بن دندان دارای وجدان دینی و وجدان ملی» است به بار خواهد نشست.


  • بیشتر بخوانید:

سرنوشت بلاتکلیف ۹۴۰ کارگر کیان تایر



اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و خدا قوت به همه عزیزان، رجا واثق دارم درخشش امروز شرکت مس در بازار سرمایه و اقتصاد کشور به‌عنوان یک الگو و شاخص برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، بلاشک مدیون زحمات و اقدام جهادی و انقلابی دستان شما کارگران زحمتکش است که رسول اکرم (صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ) بر آن بوسه زد و فرمود: «این دستی است که از آتش در امان است».
برای همه شما و خانواده‌های عزیزتان که بخشی از پیشرفت شرکت مس مدیون صبوری آنان است آرزوی تندرستی و پیروزی از درگاه ایزد متعال دارم.


علی رستمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

کد خبر 451032

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیمه کارگران ساختمانی کی به سرانجام می‌رسد؟

    بیمه کارگران ساختمانی کی به سرانجام می‌رسد؟

    وزیر کار این وعده را به کارگران ساختمانی داده که با همراهی مجلس و در صورت اصلاح برخی از مواد قانونی، همه کارگران ساختمانی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و رفاهی قرار گیرند.

  • ۲۰ میلیون نفری که هنوز سهام عدالت نگرفته‌اند چه کسانی هستند؟

    ۲۰ میلیون نفری که هنوز سهام عدالت نگرفته‌اند چه کسانی هستند؟

    سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت با انتقاد از نحوه تخصیص سهام عدالت در کشور گفت: امروز دولت اعلام می‌کند که ۲۰ میلیون نفر از شش دهک پایین درآمدی جامعه سهام عدالت نگرفته اند، در حالی که مطابق قانون باید به آنها سهام عدالت تخصیص داده می‌شد.

  • دلیل گرانی قیمت آرد مشخص شد

    دلیل گرانی قیمت آرد مشخص شد

    رئیس انجمن آردسازان گفت: وزیر جهاد باید متصدیان مربوط به گرانی آرد را بازخواست و این افراد باید پاسخگو باشند که چرا این چنین بی برنامه عمل کردند.

  • سرنوشت بلاتکلیف ۹۴۰ کارگر کیان تایر

    فعلاً کارخانه تعطیل است

    سرنوشت بلاتکلیف ۹۴۰ کارگر کیان تایر

    مسئول کانون شوراهای جنوب غرب استان تهران گفت: کیان تایر حدود ۹۴۰ کارگر دارد که سر رسید قرارداد ۷۰۰ نفر به اتمام رسیده و کارخانه فعلاً تصمیمی به تمدید قرارداد آنها ندارد.

  • افزایش تعداد بیمه‌شدگان و ضرورت پایدارسازی مشاغل

    افزایش تعداد بیمه‌شدگان و ضرورت پایدارسازی مشاغل

    وزیر کار از افزوده شدن یک میلیون و ۱۰۷ هزار نفر بیمه شده جدید به مجموع بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سال گذشته خبر داده که ۷۵۰ هزار نفر از آنها مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۰ هستند. به گفته وی از این تعداد ۷۰ درصد معادل ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده اجباری هستند و بیمه پردازی آنها از طرف کارفرما صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =