۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رمزارز را از تلگرام ارسال کنید

تلگرام اعلام کرد، کیف پولی برای انتقال رمزارز راه‌اندازی کرده است.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ تلگرام رباتی ارائه کرده که کاربران می‌توانند از طریق آن بدون پرداخت کارمزد اقدام به ارسال رمزارز برای مخاطبان خود کنند. در حال حاضر رمزارز Toncoin از پشتیبانی این کیف پول برخوردار است.

پیش از این پرداخت بیت‌کوین از طریق توئیتر امکان‌پذیر شده بود و بنیاد TON نیز تصمیم گرفت تا این امکان را از طریق تلگرام فراهم کند. تلگرام به جای بیت‌کوین از رمزارز Toncoin استفاده می‌کند. این رمزارز که برای هزینه تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، متعلق به بنیاد TON است. این بنیاد در توئیتی با معرفی این امکان جدید، اعلام کرد: دیگر نیازی به وارد کردن آدرس‌های طولانی کیف‌های پول و انتظار برای تایید آن نیست و از این پس کاربران تلگرام به راحتی می‌توانند به ارسال رمزارز یا پرداخت با رمزارز اقدام کنند.

تلگرام بیش از ۵۵۰ میلیون کاربر دارد و تعداد کاربران ربات بنیاد TON در این پلتفرم نیز بیش از ۸۰۰ هزار نفر اعلام شده است. در توئیت این بنیاد آمده است: پیش‌بینی می‌کنیم با استفاده از این امکان جدید، روند پرداخت‌ها برای کالا و خدمات تسهیل و تسریع شود و حتی افزایش یابد.

کد خبر 450999

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    مدیرعامل شرکت "کوین بیس گلوبال" پیش بینی کرد ظرف مدت یک دهه آینده، یک میلیارد کاربر از کریپتو استفاده کرده یا آن را امتحان خواهند کرد که بالاتر از ۲۰۰ میلیون نفر در حال حاضر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =