۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
«تفارس» دو مجوز جدید گرفت

تامین سرمایه خلیج فارس موفق به دریافت مجوز صندوق اوراق دولتی و سبدگردانی شد.

صدای بورس، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس بعد از دریافت مجوز فعالیت، در ۲۷ فروردین ماه مجوز صندوق اوراق دولتی و در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مجوز سبدگردانی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.
مسعود بهمنی راد، معاون سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های تامین سرمایه خلیج فارس ضمن بیان این موضوع اعلام کرد: مهمترین مزیت این شرکت نیروی انسانی متخصص و فعالیت تخصصی در زمینه صنعت خصوصا صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است که آن را از سایر رقبا متمایز می سازد. از سوی دیگر به دلیل ترکیب سهامداری آن و نبود سهامدار بانکی در ترکیب سرمایه گذاران محدودیت های عملیاتی کمتری دارد.
وی افزود: شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با دریافت مجوز سبدگردانی امکان ارائه خدمات تخصصی به سرمایه گذاران برای خرید و فروش سهام در بازار سرمایه را دارد. صندوق های درآمد ثابت نیز برای اشخاص ریسک گریز که خواهان کسب بازده مطلوب و کم ریسک می باشند مناسب است.


  • بیشتر بخوانید:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱


وی درپاسخ به این پرسش که بوروکراسی اداری برای دریافت مجوزها چگونه است، گفت: روند دریافت مجوزها تسهیل شده است و سازمان بورس و اوراق بهادار در این زمینه حداکثر تعامل با تفارس را داشته است.
وی در ارتباط با تغییر در دامنه نوسان سهام در بازار سرمایه گفت: وجود دامنه نوسان سبب جهت دهی نامناسب به سرمایه گذاران شده و فرآیند تصمیم گیری را دچار مشکل می نماید. از سوی دیگر وجود صف خرید و فروش ایفای تعهدات بازارگردانی را دچار خلل می کند. شاید افزایش تدریجی دامنه نوسان و یا پیاده سازی دامنه نوسان داینامیک (همانند سایر بورس های معتبر دنیا) گزینه مناسبی باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی سرمایه گذاری در بورس را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: سرمایه گذاری با دید میان مدت و بلند مدت در بازار سرمایه می تواند مناسب باشد.

«تفارس» دو مجوز جدید گرفت

«تفارس» دو مجوز جدید گرفت

کد خبر 450986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =