۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
" خکاوه " از سد مقاومت خود می‌گذرد؟

خکاوه در یک کانال نزولی چندین ماهه در حال حرکت بوده و بیش از چهار ماه است که حالت پرتقاضا و صعودی گرفته است، خکاوه در ماه اخیر به مقاومت اصلی کانال نزولی رسیده و باید دید واکنش آن نسبت به این مقاومت چیست؟

صدای بورس - وحید بلالی؛ خکاوه یکی از نمادهای گروه خودرویی است که eps در محدوده ۳۳۲ ریال ساخته است، این نماد pبرe بالا در محدوده ۲۴ دارد.

این نسبت در بسیاری از خودرویی‌ها منفی قلمداد می‌شود. یکی از نکات مثبت خکاوه دارا بودن pبرs در حدوده ۱.۳۱ است.

تحلیل قیمتی
خکاوه در یک کانال نزولی چندین ماهه در حال حرکت بوده و بیش از چهار ماه است که حالت پرتقاضا و صعودی گرفته است، خکاوه در ماه اخیر به مقاومت اصلی کانال نزولی رسیده و باید دید واکنش آن نسبت به این مقاومت چیست؟

Chart خکاوه, MN1, 2022.04.29 20:31 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

خکاوه در ماه اخیر بیشترین حجم مثبت را داشته و یک کندل جمع شونده سفارشات به سمت بالا را ساخته است، جالب است که مک دی نیز به نوعی واگرایی مثبت به سمت بالا داده است، اما نگرانی اصلی درباره خکاوه نقطه ۷۰ در اندیکاتور rsi بوده که باید دید این مقاومت را به سمت بالا می شکند یا خیر؟

Chart خکاوه, W1, 2022.04.29 20:32 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

خکاوه در مدت زمان هفتگی توانسته است وارد نقطه ۷۰ اندیکاتور rsi شده است و تنکان و کیجون هم گارد صعودی گرفته اند، اما در مدت زمان روزانه کیجون به نحوی یک واگرایی منفی داده که شاید این نماد را در اصلاح قیمتی چند روزه قرار دهد.

Chart خکاوه, D1, 2022.04.29 20:34 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

پول هوشمند در مدت زمان روزانه نیز در خکاوه به اوج رسیده و احتمال دارد یک اصلاح قیمتی روزانه در این نماد داشته باشیم، ۳۸ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی و ۸ درصد سهامداران عمده نیز حقیقی بوده و این نماد در روز چهارشنبه با رنج مثبت ۲۷۲ هزار سهم روبرو بوده است، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی در روز چهارشنبه عبارت است از:

در محدوده مثبت
خرید حقیقی: ۲۷۲ هزار سهم
سرانه: ۳۲ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۲۷۲ هزار سهم
سرانه: ۱۳ میلیون تومان

در صف خرید
خرید حقیقی: ۷۱۶ هزار سهم
سرانه: ۳۹ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۷۱۶ هزار سهم
سرانه: ۲۲ میلیون تومان

مجموع خرید بزرگ حقیقی ها در روز چهارشنبه
حجم: ۳۳۹ هزار سهم
ارزش: ۰.۲ میلیارد تومان

مجموع فروش
حجم: ۳۳۹ هزار سهم
ارزش: ۰.۲ میلیارد تومان

در روز چهارشنبه شاهد یک کد به کد حقیقی در این سهم بودیم و جالب است که خرید و فروش با هم برابر بوده است و باید دید این کد به کد می تواند نماد را به سمت بالا ببرد یا این نماد مدتی در نوسان به کار خود ادامه می دهد؟

کد خبر 450941

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه پرقدرت‌ترین و زیباترین خودرو کشور به زودی توسط بهمن

    عرضه پرقدرت‌ترین و زیباترین خودرو کشور به زودی توسط بهمن

    دیگنیتی را می‌توان چشم‌نوازترین خودرو تولید داخل طی سال گذشته دانست. طراحی دیگنیتی به شکلی است که هم ایمن است و هم در آن عناصر زیبایی شناختی قرن ۲۱ میلادی رعایت شده است. همین تناسب و طراحی هارمونیک باعث شد با وورد دیگنیتی به ایران به سرعت بر سر زبان‌ها بیافتد و در خیابان‌ها چشم‌های خیره رهگذران را به خود جلب کند و فاتح زیبای خیابان‌ها شود.

  • تزریق دوباره پول به بورس

    تزریق دوباره پول به بورس

    صندوق توسعه ملی اعلام کرد که طی توافقی که با بورس داشته، موانع واریز پول به صندوق تثبیت بازار رفع و به تازگی دو قسط با مجموع ۱۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

  • سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس سودآور است؟

    سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس سودآور است؟

    بورس با شروع سال ۱۴۰۱ روند صعودی به خود گرفت و رکورد هشت ماهه خود را شکست. به گفته کارشناسان سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس می‌تواند سودآور باشد.

  • شاخص هم وزن بورس می تازد

    شاخص هم وزن بورس می تازد

    این هفته در سه روز معاملاتی، شاخص کل بورس تهران ۵۵ صدم درصد رشد کرد و شاخص هم وزن ۲.۶۴ صدم درصد بالا رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =