۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پیش فروش شاهین بدون قرعه‌کشی

گروه خودروسازی سایپا که قرعه‌کشی و محدودیت‌های طرح فروش را برای خودرو شاهین حذف کرده و هفته گذشته نیز برای اولین بار این خودرو را بصورت فروش فوق‌العاده بدون فرآیند قرعه‌کشی عرضه کرد، اکنون برای دومین بار قصد دارد طرح فروش این محصول را بدون فرآیند قرعه‌کشی اما در قالب پیش‌فروش یکساله اجرایی کند

به گزارش صدای بورس، در حالیکه سایپا، سه‌شنبه هفته گذشته برای اولین بار طرح پیش فروش خودرو شاهین بدون فرآینده قرعه کشی و محدودیت فروش اما در قالب فروش فوق‌العاده اجرا کرد، از امروز (پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه) ثبت‌نام برای پیش‌فروش این خودرو (بدون قرعه‌کشی) را اجرا خواهد کرد.

شایان ذکر است سایپا از روز سه‌شنبه هفته جاری، پیش فروش پنج محصول خود بصورت عادی و چهار محصول ویژه مادران را به به مدت دو روز اجرایی کرد و براین اساس ساعت ۱۳ امروز مهلت ثبت‌نام آن به پایان خواهد رسید.


  • بیشتر بخوانید:

شرایط پیش‌فروش یکساله پنج محصول سایپا اعلام شد


به گزارش ایسنا، این اولین طرح پیش‌فروش خودرو شاهین است که بدون محدودیت‌ طرح‌های فروش و فرآیند قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. متقاضیان از ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه ۸ اردیبهشت) تا پایان تکمیل ظرفیت زمان دارند تا درخواست خود را از طریق آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com ثبت کنند.

با توجه به اینکه این طرح در قالب پیش‌فروش‌ اجرایی می‌شود، متقاضیان در زمان ثبت‌نام بایستی وجه علی‌الحساب خودرو (۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان) واریز کنند. موعد تحویل خودرو مرداد تا شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و قیمت خودرو مطابق قیمت‌آن در زمان تحویل مندرج در قرداد مشتریان خواهد بود.

پیش فروش شاهین بدون قرعه‌کشی

کد خبر 450891

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  
۱۰ درصد قرعه‌کشی خودرو کنار رفت

    ۱۰ درصد قرعه‌کشی خودرو کنار رفت

    در جریان سهمیه‌هایی که از قرعه‌کشی خودرو در سال جاری کنار گذاشته شده، ۱۰ درصد هم برای دارندگان خودروهای فرسوده پیش‌بینی شده است.

  • لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    معاملات بورس در چهارمین روز هفته بازگشایی متعادل و مثبتی داشت و در حالی به پایان رسید که شاخص کل با ثبت جهش ۱۵ هزارواحدی در محدوده یک میلیون ۵۲۲ هزار واحد قرار گرفت، به لحاظ تکنیکالی مقاومت دیگری در پیش روی شاخص کل تا سطح یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد وجود ندارد. رشد قیمت دلار، حذف ارز ترجیحی، گزارشات خوب شرکت‌ها، خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت، بهبود ارزش و حجم معاملات از موارد تاثیر گذار بر بازار بورس خواهند بود که بر این اساس پیش بینی می‌شود امروز پرتقاضا و سبزپوش باشد.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز؛ شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز؛ شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • پرونده « هسته » در خیابان ملاصدرا / راهکارهای رفع اختلال هسته معاملات مشخص شد

    پرونده « هسته » در خیابان ملاصدرا / راهکارهای رفع اختلال هسته معاملات مشخص شد

    هفته نامه اطلاعات بورس در میزگردی میزبان مدیرعامل فرابورس، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، مدیرعامل شرکت تدبیر پرداز و مدیرعامل پردازش اطلاعات مالی مبنا بود و در این نشست کارشناسان به واکاوی مشکلات هسته معاملات، چالش‌ها و راهکارهای رفع آن پرداختند.

  • قیمت خودرو هفته جدید چقدر می شود؟

    قیمت خودرو هفته جدید چقدر می شود؟

    قیمت خودرو طی روزهای گذشته آرامش نسبی گرفته، با این حال در شرایط آرامش هم برخی خودروها روند صعودی خود را حفظ کرده‌اند. کارشناسان معتقدند افزایش قیمت‌ها متاثر از تورم کلان کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =