آرد رسما گران شد

نرخ جدید آرد صنف و صنعت بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی و تائید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام شد.

به گزارش صدای بورس، نرخ جدید آرد صنف و صنعت بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی و تائید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام شد.

بر این اساس نرخ آرد ۱۸ درصد سبوس‌گیری شده به ازای هر کیلو ۱۵۷۰۰ تومان، آرد ۲۱ درصد سبوس‌گیری شده ۱۶,۰۰۰ تومان و آرد ۲۷ درصد سبوس‌گیری شده ۱۶,۹۰۰ تومان تعیین شد.


بیشتر بخوانید: ۳۰۰ هزار تن ماکارونی با آرد دولتی صادر شد


به گزارش خبرآنلاین، قابل ذکر است، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده، که ۱,۰۰۰ تومان هم به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 450807

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش بینی قیمت های بالا برای ماکارونی

    پیش بینی قیمت های بالا برای ماکارونی

    رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی با بیان اینکه قیمت ماکارونی هنوز مشخص نیست گفت که گمانه زنی‌ها و اعلام نظرهای اخیر، مبنی بر دو تا پنج برابر شدن ماکارونی، بر اساس انتظارات و تجربیات و در مورد افراد خارج از صنف حاصل ناآگاهی و شاید شیطنت‌های هدایت شده باشد، اما اعلام نرخ‌های ناموثق می‌تواند تقاضای کاذب در بازار ایجاد کند.

  • ماکارونی کم شد تا به قیمت جدید عرضه شود

    ماکارونی کم شد تا به قیمت جدید عرضه شود

    دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از کاهش عرضه ماکارونی در بازار عمده فروشی خبرداد و گفت: اکنون کارخانجات در انتظار عرضه این محصول با نرخ های جدید هستند بنابراین به شکل محدود به بازار عرضه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =