فروش ۷۲ هزار میلیارد ریالی «فملی» در ماه نخست/ جهش ۲۴۰ درصدی در تناژ صادراتی محصولات مس

مدیرعامل شرکت مس گفت: میزان فروش داخلی (بورس کالا) و خارجی این شرکت تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۱ معادل ۷۲،۸۸۸ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۲۳،۳۷۴ میلیارد ریال) با رشد ۲۱۲ درصدی همراه بوده است.

صدای بورس- علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر افزود: تناژ صادرات کاتد شرکت در فروردین ماه سال گذشته ۲۲۸۶ تن بوده که با همت پرسنل حوزه فروش و بازاریابی تناژ فروش به ۷۷۷۴ تن رسید که نشان دهنده جهش ۲۴۰ درصدی است.
وی تصریح کرد: ارزش فروش خارجی محصولات شرکت مس در فروردین‌ماه سال گذشته ۲۱ میلیون دلار بود و این در حالی است که در پایان نخستین ماه سال جاری ارزش این فروش به ۷۹ میلیون دلار رسیده که حکایت از رشد ۲۷۵ درصدی دارد.
مدیرعامل شرکت مس اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در راستای سیاست‌های دولت اقدام به عرضه بالای محصولات از جمله فروش ۱۳۵۶۰ تنی کاتد در بورس کالا شدیم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تناژ ۶۱۶۰ تن بود که نشان دهنده رشد ۱۲۰ درصدی در میزان تناژ عرضه و فروش کاتد در بورس کالا است.
به گزارش مس پرس، رستمی با اشاره به این‌که شرکت مس در حال حاضر عمده‌ترین تأمین کننده اسیدسولفوریک کشور برای صنایع پایین دستی است، افزود: فروش اسیدسولفوریک در فروردین‌ماه سال جاری ۹۲۶۴۷ تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل (۵۲۱۶۷ تن) با رشد ۷۸درصدی روبه‌رو بوده است.

فروش ۷۲ هزار میلیارد ریالی «فملی» در ماه نخست/ جهش ۲۴۰ درصدی در تناژ صادراتی محصولات مس

کد خبر 450799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =