توزیع روزانه ۷ هزار تن مرغ در سطح کشور

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم‌ جوجه ریزی و مازاد عرضه، قیمت مرغ تا پایان خرداد نوسانی ندارد.

به گزارش صدای بورس، حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی و کاهش سرانه مصرف، میزان عرضه بیش از تقاضاست و روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تن مرغ در سطح کشور عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی می گوید: طبق روال همه ساله از دهم فروردین سرانه مصرف مرغ به صورت سنتی کاهش می یابد، هر چند امسال برآورد می شد که به سبب ماه مبارک رمضان روند نزولی مرغ متوقف شود که تنها در روزهای ابتدایی ماه رمضان تا حدودی افزایش تقاضا داشتیم.


بیشتر بخوانید: قیمت مرغ باز هم گران می‌شود؟


آقای اسداله نژاد گفت: بنابر آمار در فروردین ۱۳۳ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با احتساب سرانه مصرف کمتر از ۳۲ کیلو پیش بینی می شود که قیمت مرغ نوسانی نداشته باشد و همچنان تولیدکننده دچار زیان شود.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۲۸ تا ۳۱ هزار تومان، ران مرغ ۲۵ تا ۲۹ هزار تومان، سینه با کتف ۶۰ هزار تومان و فیله مرغ ۶۵ هزار تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام پشتیبانی امور دام روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن مرغ مازاد مرغداران از سطح بازار جمع آوری می شود.

کد خبر 450748

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مرغ ها هورمونی نیستند

    مرغ ها هورمونی نیستند

    در ذهن بسیار از افراد این سوال ایجاد شده که آیا علت رشد سریع طیور گوشتی استفاده از هورمون است؟ موضوعی که مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی معتقد است تزریق هورمون به مرغ نه منطقی است و نه اقتصادی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =