پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد خوزستان

مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت رکوردشکنی این مجموعه پیام تبریک فرستاد.

صدای بورس- متن پیام تبریک امین ابراهیمی، مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد ماهانه ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳ هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ این شرکت به این شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

تاریخ سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده ای افتخار آمیز است.

انسان های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان و زنان سخت کوش و تاریخ ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، باهمت پرسنل خدومش می تواند تاریخ سازی کند.

ثبت این ارقام گواهی می دهد شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه می تواند از عدد تولید ۴ میلیون تن در سال جاری عبور کند.

نیک می دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

اینجانب به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛ در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هیات مدیره خستگی ناپذیر شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و به خانواده ایشان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس ادای احترام می نمایم.

به فضل حضرت پروردگار و کوشش تیم های کاری در قسمت های گوناگون شرکت فولاد خوزستان، سال ۱۴۰۱ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان خواهد بود.

و من الله توفیق
امین ابراهیمی
۳۱ فروردین ۱۴۰۱

کد خبر 450571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =