۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
خگستر؛ در آستانه تقاضای مجدد

خگستر شاهد رنج مثبت حقیقی  ۳۷.۱ میلیون سهم در معاملات روز چهارشنبه بود.

صدای بورس؛ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو یا همان نماد خگستر یکی از نمادهای گروه خودرویی است، این نماد با دارا بودن eps ۱۲۱ سودسازی ضعیفی دارد، اما نسبت به بقیه خودرویی ها که وضعیت زیان ده دارند وضعیت بهتری دارد، خگستر در صنایع زیر سرمایه گذاری کرده است: واسطه گری های پولی و مالی، بیمه و صندوق بازنشستگی، بانکها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات.

تحلیل قیمتی
خگستر در تایم فریم ماهانه و بعد از مدتها در دو ماه اخیر پرتقاضا شده است، این نماد هنوز برای صعود پرقدرت دارای مقاومت های گسترده است.

Chart خگستر, MN1, 2022.04.20 14:10 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

خگستر در تایم فریم ماهانه یک واگرایی قوی و مثبت داده و می تواند بعد از مدتها یک رالی قوی را برای صعود ایجاد کرده است، rsi نیز در این تایم فریم در آستانه ورود به مرحله پرتقاضا است.

خگستر در تایم فریم هفتگی بعد از گذر از ابرکومو حال توسط سنکوی بی حمایت شده ، حال ابرکومو برای خگستر از نقش مقاومت به حمایت تبدیل شده است.

Chart خگستر, W1, 2022.04.20 14:10 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

خگستر در تایم فریم روزانه بعد از چند روز صف خرید و رسیدن به قیمت ۳۸۰ باز هم نوسانی شد، اما در دو روز معاملاتی اخیر پرتقاضا شد.

Chart خگستر, D1, 2022.04.20 14:12 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

rsi در تایم فریم روزانه باز هم در آستانه ورود به نقطه ۷۰ است، ۵۰ درصد سهامداران عمده خگستر حقوقی بوده و ۴۵ درصد سهام این شرکت متعلق به ایران خودرو، ۲.۳ سهم آن متعلق به گروه مالی پارسیان، ۲.۳ شرکت سرمایه گذاری سمند، است.

خگستر شاهد رنج مثبت حقیقی ۳۷.۱ میلیون سهم در معاملات روز چهارشنبه بود، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی این نماد در روز چهارشنبه عبارت است از:

در محدوده مثبت
خرید حقیقی: ۳۷۶.۹ میلیون سهم
سرانه: ۵۲ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۳۹۰.۲ میلیون سهم
سرانه: ۲۹ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۵۴ میلیون سهم
فروش حقوقی: ۴۰.۷ میلیون سهم

در صف خرید
خرید حقیقی: ۱۱۵.۵ M سهم
سرانه: ۲۰۰ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۴۷.۶ میلیون سهم
سرانه: ۳۰ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۱۶.۹ میلیون سهم
فروش حقوقی: ۸۴.۸ میلیون سهم

کد خبر 450544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =