۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
چند پیش‌بینی رمزارزی

بیت‌کوین به محدوده ۴۲ هزار دلار نزدیک شده است. همچنین بیشتر رمزارزها امروز شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. اما آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ در حال حاضر ارزش بازار رمزارزها کمتر از ۲ هزار میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه نیز ۸۸ میلیارد دلار است. در اینجا چند پیش‌بینی درباره آینده قیمت ارزهای دیجیتال به نقل از تریدینگ ویو ارائه می‌شود.

* نمودارهای تحلیلی نشان می‌دهند که بیت‌کوین در مسیر جهش قرار دارد و هدف بعدی آن، در محدوده ۴۸ هزار دلار تعریف شده است.

* برخلاف تصور برخی، محبوبیت دوژکوین کاهش نیافته است. پورشه اعلام کرد که واحد فعال این شرکت در ایالت مریلند آمریکا امکان خرید خودرو با استفاده از رمزارز دوژکوین و شیبا اینو را فراهم کرده است. دوژکوین سطح مقاومت بعدی را در نقطه ۰.۱۵۸ دلار تعریف کرده است.

* ریپل یک الگوی صعودی ساخته است. این الگو نشان‌دهنده افزایش قمیت است. برای ریپل قیمت ۱.۳ دلاری پیش‌بینی می‌شود که به معنای سود ۵۷ درصدی در قیمت فعلی است.

* ترا یا لونا عملکرد خوبی در یک سال گذشته داشته و بیش از ۵۴۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است. انتظار می‌رود این روند ادامه یابد. سطح حمایت بعدی این رمزارز در محدوده ۱۰۰ دلار و مقاومت آن بالای ۱۱۵ دلار تعریف شده است.

* اتریوم در یک سال گذشته رشدی ۴۱ درصدی داشته اما با برخورد به نقطه مقاومت، به سطح حمایت رسیده است. قیمت بعدی این رمزارز در محدوده ۲۹۵۰ دلار پیش‌بینی شده است.

* به نظر می‌رسد شیبا اینو پتانسیل افزایش قیمت را دارد. در صورت تثبیت سطح حمایت در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۴ تا ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار، زمان خرید است. همچنین با رسیدن به نقطه مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۱ زمان مناسب برای خروج است.

کد خبر 450543

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیت کوین نزول کرد

    بیت کوین نزول کرد

    قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

  • یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    مدیرعامل شرکت "کوین بیس گلوبال" پیش بینی کرد ظرف مدت یک دهه آینده، یک میلیارد کاربر از کریپتو استفاده کرده یا آن را امتحان خواهند کرد که بالاتر از ۲۰۰ میلیون نفر در حال حاضر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =