تازه‌واردان بازار رمزارزها بخوانند

امروز بیشتر رمزارزها با افزایش قمیت روبه‌رو شدند. اما در چنین بازار صعودی هم افراد زیادی زیان می‌بینند.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ معامله‌گران بازار رمزارزها شاهد نوسان دائمی قیمت کریپتوها، تولد رمزارزهای جدید و باارزش شدن ارزهای دیجیتال کم‌ارزش هستند. معامله‌گران حرفه‌ای از این فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند اما تازه‌واردان به دلیل نداشتن شناخت کافی از ماهیت این بازار عموما با زیان روبه‌رو می‌شوند. یوری بیشکو، معامله‌گر حرفه‌ای بازار کریپتو چند توصیه به تازه‌واردان می‌کند که خواندنش مفید است.

بیشکو می‌گوید: ۹۵ درصد تازه‌واردان نمی‌توانند درک کنند که چرا الگوهای تحلیلی با آنچه در کتاب‌ها خوانده‌ایم، تفاوت دارند. به همین دلیل آنها دچار زیان، استرس و نگرانی می‌شوند. نکته اصلی اینجاست که تنها تمرین و تجربه شخصی می‌تواند به شما در درک روند بازار کمک کند. باید با روند تحلیل قیمت‌ رمزارزها آشنا باشید و نمودار آن را دنبال کنید.

او با اشاره به روند حرکت بیت‌کوین ادامه می‌دهد: ۳ راهکار زیر را برای موفقیت در معاملات به شما توصیه می‌کنم:

* در هر کانالی که معامله می‌کنید، روند حرکت قیمت‌ها و تحلیل‌ها را به دقت دنبال کنید. منتظر انباشت نقدینگی باشید. این زمان مناسب ورود برای خرید است.

* به سطوح کلیدی مقاومت و حمایت دقت کنید. نزدیک شدن به نقطه مقاومت معمولا زمان خروج و رسیدن به نقطه حمایت زمان ورود مناسب است.

* زرنگ باشید و در همکاری و مشارکت فکری جمعی (با چند نفر از کسانی که آشنای بازار هستند) از ابزارهای معاملاتی مختلف استفاده کنید. اما پیش از همه اینها ضرورت دارد که با اصول ابتدایی بازار کریپتوها آشنا شوید و به دانش خود تکیه کنید و از دنباله‌روی بپرهیزید.

کد خبر 450541

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیت کوین نزول کرد

    بیت کوین نزول کرد

    قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

  • یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    مدیرعامل شرکت "کوین بیس گلوبال" پیش بینی کرد ظرف مدت یک دهه آینده، یک میلیارد کاربر از کریپتو استفاده کرده یا آن را امتحان خواهند کرد که بالاتر از ۲۰۰ میلیون نفر در حال حاضر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =